Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.
Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

**Terima Kasih Yee.. Dapatkan Pelbagai Diskaun Menarik di JOM SINGGAH

^^FANPAGE - JOM SINGGAH- TIP KESIHATAN PERCUMA^^

JOM SINGGAH on Facebook

Untuk Sebarang Pertanyaan - ISI FORM NIE





Monday, November 19, 2012

Rahsia Vitamin E terutamanya untuk kecantikan, mencegah radikal bebas, membantu kesuburan dan pelbagai lagi..Memang superbbb!!!!


Bila sebut je Vitamin E, mesti anda duk terbayang kulit makin licin, cantik, gebu..
tiada lagi masalah kulit macam parut & jerawat semua nie.. yang pasti pasal kulit cantik la..

Padahal vitamin E ni banyak kelebihannya, jom baca kelebihan nya terutama untuk ibu menyusu dan lain2..


~~..7 sebab kenapa wanita perlukannya..especially yg pentingkan kecantikan dan yang tgh menyusu tu.:-)

JOM BACA 7 RAHSIA VITAMIN E

*credit to adhatine2.blogspot.com & anakkuwiraku.blogspot.com

1. Vitamin E membuatkan si pengamal nampak muda kerana vitamin E melambatkan proses penuaan.Pengambilan vitamin E yang konsisten sangat membantu dalam mendapatkan tekstur kulit yang cantik. Ianya juga membantu menghilangkan parut dan jeragat.Membantu wajah nampak lebih berseri dan tidak kusam.

2. Vitamin E mencegah segala pertumbuhan abnormal sel terutama kanser. Pengalaman ibu sendiri bila mengalami bengkak susu yang ketara, ibu akan mengambil dua biji vitamin E namun ianya bukanlah diamalkan secara berterusan cuma pada saat melalui saat bengkak susu atau clog duct.


Seorang teman sebelum ini mengalami masalah dimana tempat kemaluannya didapati mempunyai benjolan seperti bengkak ketumbuhan, beliau mengamalkan dua biji vitamin E selama 7 hari dan alhamdulillah ketumbuhan itu mengecut dengan sendirinya. Ini kerana Vitamin E membantu mengecutkan pertumbuhan abnormal sel dan melancarkan saraf terutama bagi ibu yang menyusu dan dapat mengelakkan bengkak susu yang berlarutan.

3. Vitamin E sangat membantu dalam aspek kesuburan. Bagi ibu yang menyusu, kedinginan adalah masalah biasa yang bakal dilalui disebabkan hormon prolaktin yang lebih tinggi dari hormon estrogen. Walau bagaimanapun melalui pengalaman ibu, pengambilan vitamin membantu mengatasi masalah kedinginan.

4. Vitamin E membantu pengaliran darah dengan lebih lancar. Membantu mengatasi masalah sarah belakang terutama mereka yang sering mengadu masalah sakit bahagian belakang badan.

5. Vitamin E membantu mempercepat proses baik luka. Sangat membantu apabila si ibu yang menyusu mengalami luka di bahagian nipple. Rata2 ibu yang menyusu akan melalui saat sukar apabila puting susunya melecet ataupun luka. Pengambilan yang konsisten sangat membantu si ibu recover dari kesakitan yang dilalui.

6. Bagi wanita yang pernah melahirkan anak, perasankah anda kawasan erola iaitu kawasan bahagian puting susu menjadi besar dan gelap. Semakin banyak kelahiran akan membuatkan ianya semakin gelap. Ibu membuat kesimpulan bahawa ianya merupakan pigmentation after kelahiran. Namun dengan pengambilan vitamin E yang konsisten membantu kawasan gelap itu mengecil dan warna puting menjadi cerah semula.

7. Bagi yang mempunyai masalah pre-menstrual yang teruk, vitamin E membantu mengurangkan kesakitan akibat pre-menstrual.

rahsia lain...~~~ vitamin E juga membantu mengurangkan strecth mark... ni kata mommy icha~.."baru-baru saya ada update kat Facebook yang makan vitamin E boleh hilangkan stretchmark masa mengandung. ye memang betul pun... saya tak tipu.. malah saya tak sapu apa-apa krim pun tau kat perut saya (sebab malas). stretchmark tu memang sangat pudar di perut saya, cuma yang jelas garisan linea.." negra tu

Plus lak sekarang nie vitamin E lagi makin superbbb sebab dah upgrade dengan Extract Grape Seed 


Vitamin E COMPLEX ( Pati Biji Anggur -Grape Seed Extract)
==================================

Antara kebaikan grape seed extract - 20 kali lebih berkuasa daripada vitamin E, dan 50 kali lebih besar daripada vitamin C!!

Bagus untuk kulit cantik, kulit licin, awet muda..antioksidan yg best..dan jgn lupa as VITAMIN CINTA.

1) Mengurangkan radang (inflammatory)

2) Menyingkirkan radikal bebas (radikal bebas dlm badan menjadi penggangu tahap kesihatan, kulit berjerawat)

4))Membantu kesihatan otak, kulit dan mata.

5)mbantu pengedaran mikro dan kardiovaskular.

6) Mencegah masalah kelenjar prostat

7) Melambatkan proses penuaan

8) Mengurangkan kedutan dan meningkatkan keanjalan kulit

9)Mencegah kesan negatif yang disebabkan oleh sinar ultraviolet

10) Membantu fungsi sistem saraf otak

11) Meningkatkan daya pertahanan

Khasiat ASAS Vitamin E Complex Shaklee

Vitamin E membuatkan anda nampak muda, Vitamin E melambatkan proses penuaan.
Vitamin E mencegah segala pertumbuhan abnormal sel terutama kanser
# Vitamin E sangat membantu dalam aspek kesuburan
# Vitamin E membantu pengaliran darah dengan lebih lancar
# Vitamin E membantu mempercepat proses baik luka
# Pengambilan vitamin E yang konsisten membantu kawasan gelap di aerola mengecil dan warna puting menjadi cerah semula
E vitamin E membantu mengurangkan kesakitan akibat pre-menstrual.


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.











Sila PM utk mendapatkan detail mengenai produk:

Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS - 0199517292

FB - http://www.facebook.com/pokoksena85

Fan Page - http://www.facebook.com/JomSinggah09
Your Shaklee Independent Distributor (ID - 854784)  

No comments:

Post a Comment

Sila komen ye..jangan malu-malu

JAWAPAN SEGERA

Name:
Email Address:
Pertanyaan mengenai produk @ harga

Form provided by Freedback.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM SINGGAH E-STORE