Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.
Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

**Terima Kasih Yee.. Dapatkan Pelbagai Diskaun Menarik di JOM SINGGAH

^^FANPAGE - JOM SINGGAH- TIP KESIHATAN PERCUMA^^

JOM SINGGAH on Facebook
ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Untuk Sebarang Pertanyaan - ISI FORM NIE





Thursday, November 8, 2012

18Sx : Jangan Abaikan tanggungjawab anda sebagai isteri.. Jom raikan CINTA setiap hari..


18SX: Cara Menambah Keintiman Suami Isteri

Sila pastikan anda telah berkahwin sebelum membaca lebih lanjut... klu yang tak kahwin pun boleh membacanya terutamannya bakal RAJA sehari ye.. info ni pun share dr blog http://welovesusuibu.blogspot.com semoga bermanfaat ye..

Masih teringat di awal perkahwinan? Manis bukan?

Rasanya tidak mahu berenggang, berkepit saje ke mana-mana. Ingin mengembalikan kenangan manis itu? Ada jalannya, bak kata lagu Sheila Majid 

"Perempuan kalau sayangkan suaminya
Pandang sini hai tirulah seperti saya
Jaga bentuk, jaga kulit dan jaga muka
Senyum sayang kau berikan dia"

Ada caranya untuk menambahkan keintiman suami isteri. Antaranya, isteri perlu nampak menarik di mata suami. Bukan sekadar cantik-cantik di luaran, yang lebih penting cantik 'dalaman'. Ibu saya pernah cakap, jika kita tiada masalah 'diatas katil', insyallah masalah lain dapat di atasi. Jadi tawanlah suami masing-masing.



Dua produk yang sangat hangat yang menjadi pilihan isteri adalah Energizing Soy Protein(ESP) dan Alfalfa. Kedua-dua 'Killer Product' ini ada kelebihan masing-masing untuk menyerlahkan penampilan anda sebagai seorang isteri. Tambahan pulak, bulan November ni bulan HARGA FANTASTIS utk Alfalfa..

Pengambilan ESP yang berterusan mampu mengembalikan keanjalan payudara dan menukarkan warna gelap di kawasan areola kepada warna merah jambu. Memelihara kulit menjadi lembut dan gebu. ESP juga membantu menyeimbangkan atau membetulkan hormon wanita. Jika hormon dalam badan sudah stabil, kulit muka yang licin tanpa jerawat pasti akan diperolehi. ESP juga membantu jika isteri mahu melansingkan badan. Sifat ESP yang beindek glisemik rendah, mampu memberi kesan kenyang yang berpanjangan. ESP sangat sesuai di ambil di pagi hari, menjadikan isteri berasa sihat dan cergas hingga ke malam hari. Dan jangan lupa manfaatkan malam yang romantis dengan suami anda.



















Alfalfa adalah tumbuhan yang menyerap pelbagai vitamin dan mineral di dalam bumi. Selain menjadi pilihan 'milk booster' Alfalfa juga bertindak untuk memulihkan keputihan, juga membantu menghasilkan sejenis cecair yang diperlukan ketika hubungan intim bersama suami. Alfalfa juga bertindak seperi kacip fatimah, mengetatkan bahagian sulit wanita dan memberikan keselesaaan ketika haid. Alfalfa juga bertindak menyingkirkan toxic dari dalam badan dan mencegah sembelit dari berlaku kerana peratusan fiber di dalamnya. Untuk wanita yang sedang dalam proses menapouse juga sesuai mengambil alfalfa kerana alfala juga mampu mengatasi masalah libido(kurang keinginan untuk seks)

Berikut adalah testimoni hot dari isteri-isteri yang sudah merasai kebaikan ESP & Alfalfa. Sumber Puan Beeha

"salam semua.. sy nk share pengalaman cust sy.. pasal Alfalfa & ESP..belom seminggu makan alfalfa dah kena puji tinggi melangit oleh en suami..ehehehe bagi saya x salah kan sebab untuk kerukunan rumah tangga gak.. ahaksss.. "

dan seorang lagi cust Puan Beeha berkata:
"en suami puji dengan perubahan pada breast dan punggung..."




Jadi apa tunggu lagi, dapatkan ESP dan Alfafa dengan harga yang istimewa dari saya. Jangan sampai nanti kita yang menyesal. 


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit




Sila PM utk mendapatkan detail mengenai produk:
Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS - 0199517292
FB - http://www.facebook.com/pokoksena85
Fan Page - http://www.facebook.com/JomSinggah09
Your Shaklee Independent Distributor (ID - 854784)

No comments:

Post a Comment

Sila komen ye..jangan malu-malu

JAWAPAN SEGERA

Name:
Email Address:
Pertanyaan mengenai produk @ harga

Form provided by Freedback.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM SINGGAH E-STORE