Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.
Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

**Terima Kasih Yee.. Dapatkan Pelbagai Diskaun Menarik di JOM SINGGAH

^^FANPAGE - JOM SINGGAH- TIP KESIHATAN PERCUMA^^

JOM SINGGAH on Facebook
ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Untuk Sebarang Pertanyaan - ISI FORM NIE





Thursday, November 22, 2012

Makin Ramai yang addicted dengan COLLAGEN POWDER SHAKLEE.. bukan apa, sebab keberkesanan nya..

.

Bila sebut pasal cantik, kulit putih gebu, mulus macam baby, siapa taknakkan.. cuma kena cari jalan untuk mendapat kulit yang cantik berseri.. nak kena cara juga, tersalah ambik produk pun boleh memudaratkan.. yang pasti vitamin Shaklee adalah SEMULAJADI, MESRA ALAM & SELAMAT.. gunalah tanpa WAS2 ye...

Jom layan testimoni yang telah mencuba COLLAGEN Powder Shaklee nie.. kesan memang MARVELOUS la.. tak terkata la....alhamdulillah.


Ni bukan overclaim ye... Semua ni hanyalah perkongsian dari customer dan kawan2 yang dah mencubanya... Cuba dulu, baru tau kesannya mcm mana. Hehe...Untuk kesan yang terbaik, kita cadangkan pengambilan selama 8 minggu ye..


2 testimoni diatas ni adalah  testimoni terbaru dari telah mengunakan COLLAGEN Powder Shaklee dan sangat berpuas hati dengan kesan nya.. 



Jom layan dengan lebih ramai yang addicted dengan COLLAGEN Powder Shaklee . utk kulit cantik, mulus la katakan..Yang penting nak cantik luaran dan dalaman..




credit





credit





credit





credit





credit






Teruja tak??? Besttt kan??? Masih sempat lg nak ber-kolagen before raya ni..best..saya baru start last 2 weeks..alhamdulillah..perubahannya??mmg marvellous...tak perlu cucuk2 vitamin c or cucuk2 tang sana sini..pilihan saya, supplement yg 100% natural, selamat dan berkesan..pilihan anda bagaimana??



Kredit - http://beeandyou.blogspot.com


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.








Sila PM utk mendapatkan detail mengenai produk:
Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS - 0199517292
FB - http://www.facebook.com/pokoksena85
Fan Page - http://www.facebook.com/JomSinggah09
Your Shaklee Independent Distributor (ID - 854784)  

No comments:

Post a Comment

Sila komen ye..jangan malu-malu

JAWAPAN SEGERA

Name:
Email Address:
Pertanyaan mengenai produk @ harga

Form provided by Freedback.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM SINGGAH E-STORE