Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.
Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

**Terima Kasih Yee.. Dapatkan Pelbagai Diskaun Menarik di JOM SINGGAH

^^FANPAGE - JOM SINGGAH- TIP KESIHATAN PERCUMA^^

JOM SINGGAH on Facebook

Untuk Sebarang Pertanyaan - ISI FORM NIE





Wednesday, November 21, 2012

Jeragat dan parut hilang, kulit makin cerah dan lembut! Nak tahu rahsianya?


Alhamdulillah. Gembira sangat tengok testimoni bergambar ni. Memang tak dapat disangkalkan kehebatan produk Shaklee Collagen Powder.. kesan pun memang MARVELOUS..wooowwww..memang teruja habis la.. bagi sesiapa yang nak kulit cantik berseri, ada masalah jeragat, jerawat, dan pelbagai lagi boleh la try Shaklee Collagen Powder nie tetapi kesan nya mungkin berlainan setiap individu.. untuk kesan MAX, ambil secara berterusan selama 8 minggu

Tengok dulu.... sebelah atas sebelum , sebelah bawah selepas pengambilan Shaklee Collagen Powder selepas 3 kotak (6 minggu). Pengguna adalah ibu kepada 3 orang anak yang masih kecil. 




Kata beliau : " Dah bertahun2 ngan jeragat nih.. Semakin teruk bila mengandung.. Menjadi2. Kesan utama collagen nih.. Sgt terasa kulit kita lembuttt je. Semakin cerah bukan kat muka je.. Tp semua2. Kesan calar2,sunburn..semua xde dah..sebab dulu sy nih mmg ahli persatuan..aktif berjemur,berkhemah sana sini. "




Ya, ianya berita gembira kepada anda yang mempunyai masalah kulit, berjeragat dan berparut (bukan hanya dimuka tapi masalah kulit pada badan juga). Apa lagi, jom try Shaklee Collagen Powder untuk atasi masalah kulit.. 



Dengan gambar pun dah teruja kan..sebabnya semua wanita kat luar sana mest nak kulit cantik macam testimoni kat bawah..termasuk la saya..nak sentiasa cantik terutama depan suami..huhu


Kesan-kesan dan Faedah-faedah mengambil Collagen 

-ANTI PENUAAN
Mengurangkan liang pori2, kedutan dan garis2 halus yang kelihatan.

- MENGHIDRATKAN
Melembapkan kulit bagi mengurangi rasa kering dan berkupas pada muka

- MENGEMBALIKAN KEANJALAN KULIT
Meningkatkan ketegangan kulit, keanjalan dan kelembutan

-MELICINKAN
Meningkatkan kelembutan dan kelicinan kulit.

- MENYUBURKAN
Menggalakkan kuku yang kuat, rambut yang tebal dan bersinar.

-MENCERAHKAN
Mengurangkan pigmentasi, jeragat dan meratakan warna kulit

MENEGANGKAN
-Membantu menegangkan dan menganjalkan payudara.



Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja.


Nak tengok TESTIMONI lain pasal COLLAGEN POWDER Shaklee nie -->> KLIK SINI


kredit -  http://www.elaila.net



* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.







Sila PM utk mendapatkan detail mengenai produk:
Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS - 0199517292
FB - http://www.facebook.com/pokoksena85
Fan Page - http://www.facebook.com/JomSinggah09
Your Shaklee Independent Distributor (ID - 854784)  

No comments:

Post a Comment

Sila komen ye..jangan malu-malu

JAWAPAN SEGERA

Name:
Email Address:
Pertanyaan mengenai produk @ harga

Form provided by Freedback.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM SINGGAH E-STORE