Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.
Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

**Terima Kasih Yee.. Dapatkan Pelbagai Diskaun Menarik di JOM SINGGAH

^^FANPAGE - JOM SINGGAH- TIP KESIHATAN PERCUMA^^

JOM SINGGAH on Facebook
ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Untuk Sebarang Pertanyaan - ISI FORM NIE





Friday, November 23, 2012

NAK KURUS? Tapi nak guna SAPU2 je?? -->> Felina Inchloss - Krim Pelansingan Badan (Sapu Dan Lihat Kesannya)






Bagi yang nak kurus tapa rasa nak guna krim sapu2 ni..FELINA INCHLOSS best la.. Alhamdullillah, ramai yang telah berjaya mengurangkan beberapa INCH..
Malas untuk berdiet keterlaluan?
Krim pelangsingan badan sebelum ini berbau serai, halia atau sangat panas??

MEMPERKENALKAN, SEJENIS LOSYEN BADAN YANG UNIK DAN ISTIMEWA!!
INCH LOSS DARI FELINNA BEAUTY..berharuman persis minyak wangi memukau rasa, memiliki sensasi dingin (tidak terlalu hangat) dan mesra pengguna..

Mampu membakar lemak2 berlebihan serta selulit di bahagian badan yang diingini seperti di perut, peha, pinggang dan lengan dengan sapuan mudah tanpa lekitan. Turun 5 KG sebulan tanpa berdiet dan senaman yang meletihkan!!

Harga 180ml / Sebotol :
RM75.00 - Semenanjung
RM80.00 - Sabah & Sarawak



RAHSIA KENAPA INCHLOSS SANGAT HEBAT!

1) Lotion ni sangat wangi dan tidak terlalu panas dan tidak berbau seperti minyak angin, dia dingin dan mesra pengguna. malah mudah dibawa and selesa dipakai walaupun ketika bekerja.

2) Hanya sekali sapuan anda bole lihat perbezaan inch anda (pastikan ukur sebelum guna ya). Mudah nak apply kat mana-mana bahagian kita tidak puas hati.

3) Inchloss diformulasi dari bahan2 semulajadi yg selamat utk wanita hamil,menyusu atau gastrik.Ianya selamat bagi wanita hamil kerana rumusan nya tiada sebarang chemical. ( KECUALI BAHAGIAN PERUT )

4) Kita boleh mengawal bahagian tubuh mana yang hendak dikuruskan jadi kalau yang kurus sekadar nak buang lemak2 sikit2 tu pun boleh mencuba. Pasti puas hati!

5) Yang pasti dengan inchloss dah hantar utk dibacakan 30 JUZUK AL-QURAN di Mahad Tahfiz Bukit Mertajam Penang... Semoga lebih dirahmati. (TIDAK BOLEH DILANGKAH YA)

6) Felinna (owner product) mencuba sendiri dan rasakan result yg fantastic! Bombastic! Dan yg pasti tidak nampak plastik hnya dalam masa sebulan 5KG TURUN.

CARA GUNA:
  1. Picit secukupnya dan sapu pada bahagian badan yang memerlukan sambil membuat urutan ringan dengan gerakan membulat (pusingan arah ikut/lawan jam) beberapa kali atau sehingga ia meresap sepenuhnya ke dalam kulit.
  2. Sapu 2x sehari, sebaiknya selepas mandi dan juga malam sebelum tidur.
  3. Boleh digunakan oleh lelaki dan wanita (ibu dalam pantang juga boleh mengamalkannya)

No comments:

Post a Comment

Sila komen ye..jangan malu-malu

JAWAPAN SEGERA

Name:
Email Address:
Pertanyaan mengenai produk @ harga

Form provided by Freedback.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM SINGGAH E-STORE