Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.
Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

**Terima Kasih Yee.. Dapatkan Pelbagai Diskaun Menarik di JOM SINGGAH

^^FANPAGE - JOM SINGGAH- TIP KESIHATAN PERCUMA^^

JOM SINGGAH on Facebook
ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Untuk Sebarang Pertanyaan - ISI FORM NIE





Friday, September 27, 2013

Ostematrik Shaklee bukan sekadar kalsium biasa ye..



Ostematrik owh ostematrik. Antara vitamin wajib sejak menyusu anak dan bila tau banyak kelebihan yang sangat serasi. Wajib telan 2malam dan 2 bj pagi. Bangun pagi rasa fresh, senang nak bangun walaupun tidur 2-3pagi, lawas dan yang penting no more cramp bila pagi.. biasa yang penat berjalan mesti cramp pagi2. Tapi dengan ostematrik, memang terbaiklah.. no more cramp..yeeeessss.

Jom baca seimbas lalu tentang kelebihan ostematrik shaklee ini;:

OsteMatrixTM membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi. Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik. Kaplet yang bersaiz kecil dan disalut licin ini juga mudah ditelan. Ostematrix mengandungi kalsium, magnesium dan vitamin D. Dengan adanya vitamin D, kalsium dapat diserap dengan lebih baik oleh tubuh kita.

Secara ringkasnya, ostematrix memberi khasiat untuk:

1. Menguatkan tulang 2. Memperbaiki kekejangan dan kebas-kebas 3.Meringankan stress 4.Memperbaiki masalah haid 5.Mengimbangkan PH tubuh (Pengakalian tubuh) 6.Memperbaiki hiperaktivti perut dan sakit gastrik 7. Vitamin D

Di samping itu, magnesium yang terdapat dalam ostematrix ini penting bagi menggalakkan komposisi rawan dan tulang. Ia turut membantu sistem saraf , mengaktifkan enzim tubuh untuk menghasilkan tenaga, pengecutan saraf dan otot ,menstabilkan denyutan tidak sekata pesakit jantung, memudahkan rembesan keluar sisa dari perut dan usus, mengurangkan endapan kalsium dan mengurangkan formasi batu karang atau batu hempedu. Banyakkan kelebihan ostematrik ni kan.. memang harga pun mampu milik. Nak sihat kenalah spend sket untuk kesihatan pada masa depan.

Tahukah anda ?

Sebiji ostematrik = segelas susu tinggi kalsium dan = 80 biji badam ..

Wah..sehari kita perlukan 4 bj Ostematrik sehari untuk keperluan kalsium. Mungkin 4 gelas tinggi kalsium boleh di minum tapi yang tak minum susu, takkan nak makan 80x4kali - agak berapa kilo nak
beli kacang badam ye.

Ostematrik shaklee adalah pilihan terbaik untuk mendapatkan keperluan kalsium harian iaitu 1000mg kalsium.

Jaga la tulang anda seawal usia.. kerana ia membantu anda di usia tua nanti.. Ingat tu kengkawan ..

OSTEMATRIX LEBIH DARI SEKADAR KALSIUM

Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

KESIHATAN ITU KEKAYAAN yang tak ternilai harganya..

Sila PM utk mendapatkan detail mengenai produk dan pelbagai tawaran HEBAT menanti anda::

Email - pokoksena85@yahoo.com

SMS / Wassap - 0199517292

FB - http://www.facebook.com/pokoksena85

Fan Page - http://www.facebook.com/JomSinggah09

Your Shaklee Independent Distributor (ID -854784)

Atau msg direct kat FB ye :: https://www.facebook.com/messages/JomSinggah09

1 comment:

  1. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    Giaonhan247 chuyên dịch vụ vận chuyển hàng đi mỹ cũng như dịch vụ ship hàng mỹ từ dịch vụ nhận mua hộ hàng mỹ từ trang ebay vn cùng với dịch vụ mua hàng amazon về VN uy tín, giá rẻ.

    ReplyDelete

Sila komen ye..jangan malu-malu

JAWAPAN SEGERA

Name:
Email Address:
Pertanyaan mengenai produk @ harga

Form provided by Freedback.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM SINGGAH E-STORE