Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.
Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

**Terima Kasih Yee.. Dapatkan Pelbagai Diskaun Menarik di JOM SINGGAH

^^FANPAGE - JOM SINGGAH- TIP KESIHATAN PERCUMA^^

JOM SINGGAH on Facebook
ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Untuk Sebarang Pertanyaan - ISI FORM NIE





Saturday, September 14, 2013

Dari 6oz kepada 18oz dengan Set Penyusuan Ibu

Alhamdulillah, tentu terpacar kegembiraan bila seorang ibu dapat memberi kebaikan susu ibu kepada si manja. Siapa yang tak suka bila ibu berkerjaya dan gigih mengepam susu untuk si manja.




Ibu2 kena paham ye, walaupun ibu2 mengambil set penyusuan dengan vitamin shaklee ianya tak semestinya berkesan dalam sehari pengambilan tetapi kesannya sangat berbeza setiap orang. Ada yang ambik seminggu, susu melimpah ruah. Dan ada yang ambik sebulan tapi susu tetap makin kurang.

Nak tahu kenapa??

Ibu yang ambik milk booster dan paham konsep penyusuan iaitu suply dab demand. Bila ada demand iaitu pengeluaran susu ibu secara direct atau ibu mengepam sehingga breast sentiasa kosong dalam 2-3 jam sekali maka pengeluaran (konsep supply) akan bertambah2 dan insyaallah susu tak akan merudum.

Tapi bila ibu mengambil milk booster tapi tak mengamalkan konsep penyusuan yang dicadangkan, susu ibu tetap sama dan kekadang boleh jadi berkurangan. Ini kerana demand kurang maka supply pun makin berkurang.

Oleh sebab itu, ibu2 digalakkan untuk mengepam semasa kerja. Anda kata management tak suport penyusuan ibu, masa yang terbaik untuk mengepam adalah waktu makan dan solat sahaja. Oleh itu, gunakan masa yang ada sebaik mungkin. Semua ada masa 24jam dan gunakan masa tersebut sebaik2nya.

Panjang betul intro tapi takper. Kita sebagai manusia memang suka sangat mengingat sesama insan. Ini baru nak masuk tentang set penyusuan basic yang ditawarkan iaitu

Set ini mengandungi:

Vitalea = multivitamin dan multimineral bagi membekalkan keperluan vitamin dan mineral keperluan harian tubuh.

Vita-C = penting untuk kesegahan sel, mempertingkatkan imuniti tubuh, mencantikkan kulit dan antioksidan.

B Complex = mengurangkan stress, mengimbangi hormon, membakar makanan menjadi tenaga, asid folik penting dalam penyusuan ibu.

Alfalfa = digunakan zaman-berzaman sebagai penambah susu di negara Barat. Di samping itu, kegunaan alfalfa sangatlah banyak.

Ibu-ibu yang pernah mengambil set breastfeeding ini mendapati badan mereka tambah bertenaga, susu badan kelihatan lebih pekat malah ada yang mendapati susu badan mereka bertambah banyak. Namun, 3 PERKARA PENTING ini perlu diamalkan:

1. Minum 3Liter air sehari
2. Pam susu 3 jam sekali
3. Doa, tawakal

Namun harus ingat, set ini bukan ubat magik, apa lagi berasaskan perangsang dan terus nampak perubahannya… natural supplement bertindak begitu lembut dan lunak dengan tubuh kita. Jadi, bersabarlah dan konsisten amalkan 3 perkara di atas.


Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

KESIHATAN ITU KEKAYAAN yang tak ternilai harganya..

Sila PM utk mendapatkan detail mengenai produk dan pelbagai tawaran HEBAT menanti anda::

Email - pokoksena85@yahoo.com

SMS / Wassap - 0199517292

FB - http://www.facebook.com/pokoksena85


Fan Page - http://www.facebook.com/JomSinggah09

Your Shaklee Independent Distributor (ID -854784)

Atau msg direct kat FB ye :: https://www.facebook.com/messages/JomSinggah09

No comments:

Post a Comment

Sila komen ye..jangan malu-malu

JAWAPAN SEGERA

Name:
Email Address:
Pertanyaan mengenai produk @ harga

Form provided by Freedback.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM SINGGAH E-STORE