Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.
Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

**Terima Kasih Yee.. Dapatkan Pelbagai Diskaun Menarik di JOM SINGGAH

^^FANPAGE - JOM SINGGAH- TIP KESIHATAN PERCUMA^^

JOM SINGGAH on Facebook

Untuk Sebarang Pertanyaan - ISI FORM NIE





Tuesday, September 10, 2013

Esp untuk kulit cantik dan kurus.. dan banyak kelebihan lagi.

Esp sentiasa hot produk yang menjadi rebutan semua. Pagi2 macam ni wajib la pekena esp untuk beri tenaga segera dan diet skali

Sebab kenyangkan, so kuranglah sket ambik makanan berat. Esp pun elok untuk kulit cantik...suka suka sangat. Nak kurus dan cantik. Sapa lagi yang nak kurus dan cantik?? Angkat tangan laju2 ye.. nak harga special pun roger la.. bereh je. Kalau nk cod pun boleh area batang kali, ulu yam dan rawang. Sila2 ye..



ESP untuk :

- kulit cantik, tegang dan anjal
- Nak jaga aset penting wanita supaya tak jatuh menggelember
- Kenyang , tak dak la asyik nak makan jer
- Bila makan pun kurang mestilah berat pun terun! Kurus!
- Kalau menyusu, susu banyak , meriah! Alhamdulillah
- Kalau lepas bersalin,, parut-parut strechmark yang ada, memang akan hilang atau mengurang!
- Yang paling best, rambut dah tak gugur ! tumbuh rambut baru macam baby baru lahir je bahagian yang pernah gugur dulu!
- Memberi tenaga! Yes, salah satu energy booster atau pemberi tenaga~

Banyak kan kebaikan ESP nie? So rugi lah kalau orang yang masih berfikir-fikir nak beli atau tidak nie. ESP ialah soya NON GMO dan Halal sudah semestinya.

Lagi Esp shaklee merupakan satu-satunya produk didalam oasaran yang menjamin penyediaan 9asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuj badan kita. Ia turut diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral.

Tahukah anda bahawa satu hidangan esp shaklee ni bersamaan dengan 2kali ganda daging, 4kali ganda telur, 12kali ganda susu rendah lemak. Tiada kolestrol, tiada asid uric dan sangat mudah diserap oleh tubuh kita.

Agak2 mampu ke kita ambik daging, telur, susu dalam kuantiti yang banyak dalam masa sehari tapi boleh dapat semua khasiat ni dalam esp shaklee sahaja. Bestkan. Khasiat banyak lak..




No comments:

Post a Comment

Sila komen ye..jangan malu-malu

JAWAPAN SEGERA

Name:
Email Address:
Pertanyaan mengenai produk @ harga

Form provided by Freedback.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM SINGGAH E-STORE