Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.
Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

**Terima Kasih Yee.. Dapatkan Pelbagai Diskaun Menarik di JOM SINGGAH

^^FANPAGE - JOM SINGGAH- TIP KESIHATAN PERCUMA^^

JOM SINGGAH on Facebook
ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Untuk Sebarang Pertanyaan - ISI FORM NIE





Saturday, September 29, 2012

Pengambilan GLA yang konsisten, mengubah segalanya



"Saya Hamil, Terima Kasih GLA Complex!", ni bukan statement ye tapai ada salah seorang yang mengamalkan GLA complex secara berterusan berjaya hamil setelah sekian lama menunggu untuk hamil kali ke 3 nie.. Alhamdullillah, terima kasih ALLAH.. 


Jom baca berita baik ni ye.. ni link blog beliau >>> MAMACEKAL





WM RM91.25
EM RM 95.00



OMG i'm pregnat!!! Alhamdulillah rezeki di bulan Ramadhan. 27hb hari itu saya sengaja gatal-gatal jari nak beli pregnancy test tak sangka pula ada huhu. Seakan tak percaya sebab last period saya ialah 27 Jun 2012 dan positif pada 27 Julai 2012. Sebelum ini period saya memang tunggang-langgang semenjak berhenti suntikan Depo Injection pada bulan Januari tahun ini. Selepas berhenti dalam 3 bulan saya tidak didatangi period dan menyangkakan pregnant tapi setiap kali saya buat test di rumah semuanya NEGATIVE. Selepas itu saya mula konsisten mengambil GLA 2 biji sehari semata-mata nak perbetulkan semula period saya yang mana sememangnya dah tunggang-langgang


Amalan mengambil 2 biji sehari sangat-sangat membantu kerana period saya mula turun tepat tetapi banyak yang lari sebenarnya. Pernahlah saya lewat 8 hari tetapi masih lagi NEGATIVE. Pada 27 Jun 2012 period saya hanya turun 1 hari setengah sahaja dan saya tak sangka pula terus lekat. Saya percaya dengan amalan mengambil GLA sedikit sebanyak membantu untuk menyuburkan semula di samping muka saya turut nampak glowing dan awet muda. Apa pun saya sangat bersyukur.

Amalan saya sejak dahulu ialah saya memang amalkan suplemen asas semasa menyusukan Aisyah semenjak 2009 lagi. Bermula dengan set penyusuan, saya ambil set kecantikan, set kurus dan akhirnya saya mula semula dengan set kehamilan. Apa pun terima kasih kepada GLA Complex kerana membantu saya untuk mencapai hasrat saya secara tidak langsung dan terima kasih Allah kerana mengabulkan permintaan saya untuk  hamil kali ke-3.

kredit - http://www.mamayangcekal.com


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.



Sila PM utk mendapatkan detail mengenai produk:
Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS - 0199517292
FB - http://www.facebook.com/pokoksena85
Fan Page - http://www.facebook.com/JomSinggah09
Your Shaklee Independent Distributor (ID - 854784)  

No comments:

Post a Comment

Sila komen ye..jangan malu-malu

JAWAPAN SEGERA

Name:
Email Address:
Pertanyaan mengenai produk @ harga

Form provided by Freedback.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM SINGGAH E-STORE