Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.
Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

**Terima Kasih Yee.. Dapatkan Pelbagai Diskaun Menarik di JOM SINGGAH

^^FANPAGE - JOM SINGGAH- TIP KESIHATAN PERCUMA^^

JOM SINGGAH on Facebook
ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Untuk Sebarang Pertanyaan - ISI FORM NIE





Thursday, September 27, 2012

Hilang 17 Kg Lepas Bersalin, Badan Kembali Langsing, Kulit Berseri-Seri… Apa Rahsianya?



pic slim

Bagi ibu yang sedang menyusukan baby, tahniah kerana usaha murni anda. Saya pun masih menyusukan baby, alhmadullillah dengan supplemen darai shaklee saya rasa sihat, masih segar walaupun  terpaksa berjaga malam untuk bf anak plus susu pun keluar dengan lancar. Terima kasih ALLAH kerana ditemukan dengan ahli shaklee yang betol guide kita untuk berjaya dalam penyusuan dan jana income dalam shaklee plus kesihatan terjamin. Kesihatan itu mahal.

Iklaneka jap, sebenar nak cerita pasal seorang ibu yang berjaya menurunkan berat sebanyak 17kg selepas bersalin..mmg superb. Ni pun terjumpa kat blog LIFEFIT.MY, semoga pembaca JOM SINGGAH juga berpeluang utk turunkan berat badan seperti ibu dalam gambar tu ye.. Saya pun masih berusaha untuk menurunkan berat, dalam sebulan turun dalam 4kg pun dah kira ALHAMDULLILLAH sgt..

Vitamin yang dicadangkan utk ibu menyusu  tampil kurus dan langsing adalah :
  • Lecithin – membakar lemak berlebihan dalam badan
  • Alfalfa – detox untuk menyingkirkan toksin dan membuang lemak berlebihan dalam badan
  • ESP – Protein Shake untuk mengawal selera makanmeningkatkan metabolisme badan untuk membakar lebih banyak lemak dan memberi rasakenyang berpanjangan.
Mahu tahu apakah kelebihan lain produk-produk dalam Set Pelangsingan BF ni?
  • Lecithin – membekalkan ‘choline’ (komponen penting dalam neurotransmiter) yang membuatkan otak anak lebih cerdas dan kuat daya tumpuan. Juga menyokong kesihatan hati, jantung dan sistem reproduktif.
  • Alfalfa – sebagai perapat, atasi masalah keputihan dan atasi masalah ‘sakit’ bila bersama suami
  • ESP – banyak kelebihan ESP ni dan anda boleh KLIK SINI
Dengan pelbagai khasiat-khasiat lain yang terkandung dalam Set Slimming BF ni, pastinyapelaburan anda amat berbaloi. Bukan sahaja badan langsingwajah berseri tapikesihatan dan kecerdasan otak anak anda juga meningkat . Tak rugi kan?

Buat yang masih ragu-ragu, mudah sahaja. Tidak perlu percaya kata-kata saya tapi lihat sendiri testimoni mereka yang telah mencuba

lecithin  alfalfa copy

Tak percaya lagi? Mahukan yang lebih hebat. Lihat pula testimoni bergambar dari Pn Izzah kita
slimming bf copy

Haaa jangan tidak percaya. Lepas amalkan Set Slimming BF, Pn Nisah dah boleh pakai balikbaju kebaya zaman anak dara (walaupun sekarang anak dah 2). Pn Izzah pula selepas 4 bulan konsisten amalkan Set Slimming BF ni, berat dah turun 17 kg (lagi kurus dari sebelum preggy katanya) dan kulit muka pun berseri-seri.. gebu gituu.. Sekarang amalkan ESP sahaja untuk kawal berat badan.

Apa tunggu-tunggu lagi. Dapat Set Slimming BF anda hari ini juga. Jika budget terhad anda cuma perlu hubungi saya dan saya akan membantu anda.. akhir kalam Jom Cantik Untuk Suami dan Jom Sihat Untuk Anak Smile

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah 
sebarang penyakit.





Sila PM utk mendapatkan detail mengenai produk:
Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS - 0199517292
FB - http://www.facebook.com/pokoksena85
Fan Page - http://www.facebook.com/JomSinggah09
Your Shaklee Independent Distributor (ID - 854784)  

No comments:

Post a Comment

Sila komen ye..jangan malu-malu

JAWAPAN SEGERA

Name:
Email Address:
Pertanyaan mengenai produk @ harga

Form provided by Freedback.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM SINGGAH E-STORE