Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.
Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

**Terima Kasih Yee.. Dapatkan Pelbagai Diskaun Menarik di JOM SINGGAH

^^FANPAGE - JOM SINGGAH- TIP KESIHATAN PERCUMA^^

JOM SINGGAH on Facebook

Untuk Sebarang Pertanyaan - ISI FORM NIE





Thursday, September 27, 2012

Penangan ESP.. Payudara Makin Anjal, Baju Lencun & Kulit Anak Sihat dan Cantik



ESPSalam semua. Bagi yang baru singgah blog JOM SINGGAH ni,  ESP ni memang kegemaran ramai dan merupakan ‘HOT PRODUK’ dari Shaklee. Bayangkanlah di awal puasa hari tu stok ESP seluruh Malaysia hampir habis. Alhamdullillah sekarang back to normal

ESP ni memang tersangat banyak khaisatnya. Untuk ketahui khasiat-khasiat ESP 
klik sini.

 espfungsi
kredit pic - LIFEFIT.MY

Biasanya ibu-ibu yang menyusukan anak mesti perasan payudara makin kendur dan tak cantik macam zaman anak dara dulu kan. Jadi khusus buat para isteri yang mahu terus memikat hati suami, ESP ni membantu menganjalkan kembali payudara seperti pengguna ESP di bawah ni (nama & gambar dirahsiakan atas kehendak empunya diri)

ESP breast copy
 kredit pic : http://www.lifefit.my


Tapi bonus buat ibu-ibu menyusukan anak juga, ESP ni sebenarnya salah satu milk-booster terbaik kami dalam membantu melancarkan penyusuan dan meningkatkan penghasilan susu badan. Tak percaya? Lihat testimoni pengguna sebenar ESP ni.

Testimoni 1:

esp0 copy

Testimoni 2:

esp02 copy


Haaa dasyat kan penangan ESP ni. Sebab itulah ESP ni ‘HOT PRODUK’ kami. Sekali cuba memang terus jatuh cinta dengan ESP ni. Dan jangan tidak tahu, ESP juga membantu dalam kecantikan kulit. Bukan kulit si ibu je tau malah kulit anak pun akan cantik juga bila ibu amalkan ESP seperti Mummy Riesya ni.

esp03 copy

Menurut Mummy Riesya, beliau amalkan ESP ni sejak dari pantang kan. Saya sendiri amalkan ESP ni sejak hamil lagi dan Alhamdulillah semua khasiat-khasiat ini dapat saya rasakan. Paling utama penyusuan sentiasa lancar anda baby memang cepat kenyang bila menyusu sebab ESP bantu pekatkan susu. Kadang-kadang ada ibu yang bimbang kulit anak jadi sensitif jika amalkan produk soya, tapi ESP Shaklee berbeza dengan produk soya lain kerana ia menggunakan Non-GMO kacang soya. Hasilnya kulit jadi cantik, licin, dan seperti kata Mummy Riesya susah nak lekat parut dan ruam.

Buat ibu-ibu hamil mahupun dalam pantang, saya amat galakkan anda mengamalkan ESP ni dalam membantu melancarkan penyusuan anda.

esp01 copy

Dasyat kan penangan ESP ni. Mungkin ada yang tidak percaya dan itu semua terpulang pada anda. Saya hanya berkongsi pengalaman sendiri dan pengguna- pengguna tegar ESP lain. Saya tahu ramai yang tertarik tapi merasakan harganya agak mahal. Dengan segala khasiat yang boleh anda perolehi percayalah harganya memang berbaloi dan setanding dengan khasiatnya. Malah 1 canister bertahan untuk 2-3 bulan dan seisi keluarga boleh amalkan ESP ni tau (kanak-kanak berusia 12 tahun ke atas)..


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah 
sebarang penyakit.



Sila PM utk mendapatkan detail mengenai produk:
Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS - 0199517292
FB - http://www.facebook.com/pokoksena85
Fan Page - http://www.facebook.com/JomSinggah09
Your Shaklee Independent Distributor (ID - 854784)  

No comments:

Post a Comment

Sila komen ye..jangan malu-malu

JAWAPAN SEGERA

Name:
Email Address:
Pertanyaan mengenai produk @ harga

Form provided by Freedback.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM SINGGAH E-STORE