Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.
Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

**Terima Kasih Yee.. Dapatkan Pelbagai Diskaun Menarik di JOM SINGGAH

^^FANPAGE - JOM SINGGAH- TIP KESIHATAN PERCUMA^^

JOM SINGGAH on Facebook

Untuk Sebarang Pertanyaan - ISI FORM NIE





Saturday, March 23, 2013

Sayur segar bugar bila rendam dengan BASIC H


Basic H wajib ada kat rumah.. basci H function untuk cleaning plus 1001 kegunaan lain.. yang pasti Basic H adalah pencuci organic dan yang pasti selamat untuk semua kegunaan..

Motto Basic H
"Safe for you, your home & your planet"



Sebenar nak cerita pasal sayur yang kembali segar bugar..xjadi nak buang dah.. boleh goreng dan makan.. jom la tengok testimoni ye.. mesti ibu-ibu yang ada masalah sayur cepat layu..teruja nak guna basic H nie.. memang tak rugi pun.



nie testimoni diri sendiri.. seminggu sayur dalam peti ais.. ingat nak buang tapi terus rendam basic H, waaahhh teruja.. sayur kembang segar macam baru petik je


testi basic h2 1
testi basic h2

kredit pic - Vitamin4kesihatan


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.




Sila PM utk mendapatkan detail mengenai produk:

Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS / Whatsapp - 0199517292
FB - http://www.facebook.com/pokoksena85
Fan Page - http://www.facebook.com/JomSinggah09
Your Shaklee Independent Distributor (ID - 854784)

Untuk Jawapan Segera -->> ISI FORM INI   

No comments:

Post a Comment

Sila komen ye..jangan malu-malu

JAWAPAN SEGERA

Name:
Email Address:
Pertanyaan mengenai produk @ harga

Form provided by Freedback.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM SINGGAH E-STORE