Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.
Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

**Terima Kasih Yee.. Dapatkan Pelbagai Diskaun Menarik di JOM SINGGAH

^^FANPAGE - JOM SINGGAH- TIP KESIHATAN PERCUMA^^

JOM SINGGAH on Facebook
ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Untuk Sebarang Pertanyaan - ISI FORM NIE





Wednesday, November 13, 2013

Jatuh cinta dengan foaming cleanser Nutriwhite

Assalamualaikum dan selamat pagi semua ye.

Dah 2 hari rasa menggunakan gentle deep foaming cleanser Nutriwhite. Sangat2 best tau sebab walaupung guna sangat2 sedikit (ala hujung jari) tapi bila apply kat muka bubble banyak.. puas hati nak gosok berapa lama pun. Pastu kalau lama pun kat muka.. memang tak memedihkan mata daku, biasa kan kalau apply lama kat muka mulalah pedih mata nak kena basuh muka cepat-cepat tapi dengan cleanser Nutriwhite takper..rilek je.

Yang paling best, bila bangun pagi esok dan basuh muka dengan air biasa.. muka macam lembap je..soft dan lembut. Suka sangat. Memang jatuh cinta dengan foaming cleansef Nutriwhite. Berbaloi2 kalau tahan setahun sebab guna sangat2 sedikit. Bila kira2 budget dalam sebulan rm10 plus2 je. Murah dan berbaloi-baloi.

Kalau tang bau, memang produk shaklee natural dan tiada pewarna, pewangi dan segala bagai. So, cleaser Nutriwhite tak berbau wangi. Totally natural, so tak perlu risau sebab muka kita tak terdedah kepada chemical bahaya. Ilikeit. Anda semua patut cuba ye.. sesuai untuk semua jenis kulit ye.

Ni lah rupa gentle deep foaming cleanser ye.

1 comment:

  1. salam .. boleh tak nak tengok ingredients pada tube nutriwhite gentle deep foaming cleanser? cari kt website xde tunjuk gambar / label bahagian belakang tiub..tq

    ReplyDelete

Sila komen ye..jangan malu-malu

JAWAPAN SEGERA

Name:
Email Address:
Pertanyaan mengenai produk @ harga

Form provided by Freedback.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM SINGGAH E-STORE