Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.
Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

**Terima Kasih Yee.. Dapatkan Pelbagai Diskaun Menarik di JOM SINGGAH

^^FANPAGE - JOM SINGGAH- TIP KESIHATAN PERCUMA^^

JOM SINGGAH on Facebook
ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Untuk Sebarang Pertanyaan - ISI FORM NIE





Sunday, November 10, 2013

Tips Kecantikan: Tips Kulit Cantik Berseri, Sihat dan Awet Muda

Bila cakap bab cantik berseri, semua orang nak kulit cantikkan. Jom baca tips untuk kulit cantik berseri, sihat dan awet muda.

Pakai Sunblock

Ramai wanita yang tidak mengendahkan kegunaan sunblock pada kulit tubuh dan wajah. Padahal sunblock sangat penting untuk melindungi kulit dari bahaya sinar matahari yang menyebabkan kerutan, dan cancer kulit. Gunakanlah sunblock sebelum melakukan aktiviti di pagi hari dengan kandungan minimal SPF 15 setiap hari.

Membersihkan Wajah Sebelum Tidur
Lelah bekerja membuat wanita malas membersihkan make-up dan terus tidur. kadang-kala tertidur di kala "nak rehat jap". Make-up yang dibiarkan semalaman pada kulit boleh menutup lubang pori-pori yang menyebabkan kulit berjerawat. Wajah yang bersih membuat kulit boleh bernafas dan ikut sama "berehat".

Scrub Seminggu Sekali

Eksfoliasi kulit dengan cara scrub atau facial di salon harus lebih rutin dilakukan. Mungkin anda biasanya sebulan sekali kerana tidak sempat ke salon. Jangan menmbiarkan kulit mati lebih lama, lakukanlah eksfoliasi kulit seminggu sekali. Cara mudah adalah dengan membeli scrub khusus wajah yang boleh digunakan sendiri di rumah.

Kurangkan mengeringkan Rambut dengan Hair Dryer

Mengeringkan rambut dengan hair dryer menjadi punca utama rambut kering, rosak dan pecah-pecah. Kurangilah menggunakan alat styling yang mengandungi ion panas tersebut untuk menjaga kesihatan rambut.

Mencuci Peralatan Make-up

Bakteria mudah merebak di peralatan make-up yang kotor. Untuk menjaga kesihatan kulit, rajinlah mencuci peralatan make-up anda seperti brush dan span, setidaknya sebulan sekali. Gunakanlah pencuci yang khusus untuk membersihkan brush kesayangan anda. Selain menghilangkan bakteria, sabun cuci khusus make-up juga menjaga kehalusan bulu.

Persoalannya! Berapa ramai antara wanita yang ada masa untuk mengamalkan semua yang disarankan di atas.......??? Tepuk dada tanya lah diri sendiri. Nak cantik tapi tiada masa, nak cantik tapi leceh, nak cantik tapi malas.

Disebabkan terlalu banyak "tapi" jadi kita boleh cuba cara mudah dam berkesan TANPA bahan pengawet, tiruan mahupun asid. Semuan,ya NATURAL INGREDIENTS, Itulah yang terbaik!

Kalau tak sempat nak apply tips2 kat atas.. apa kata cuba natural supplemen untuk kesihatan dan kecantikan.. cantik dari dalam hingga ke luar. Kesihatan pun terjaga. Memang tak spend duit untuk natural supplemen untuk kecantikan dan kesihatan.

Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

KESIHATAN ITU KEKAYAAN yang tak ternilai harganya..

Sila PM utk mendapatkan detail mengenai produk dan pelbagai tawaran HEBAT menanti anda::

Email - pokoksena85@yahoo.com

SMS / Wassap - 0199517292

FB - http://www.facebook.com/pokoksena85

Fan Page - http://www.facebook.com/JomSinggah09

Your Shaklee Independent Distributor (ID -854784)

Atau msg direct kat FB ye :: https://www.facebook.com/messages/JomSinggah09

No comments:

Post a Comment

Sila komen ye..jangan malu-malu

JAWAPAN SEGERA

Name:
Email Address:
Pertanyaan mengenai produk @ harga

Form provided by Freedback.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM SINGGAH E-STORE