Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.
Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

**Terima Kasih Yee.. Dapatkan Pelbagai Diskaun Menarik di JOM SINGGAH

^^FANPAGE - JOM SINGGAH- TIP KESIHATAN PERCUMA^^

JOM SINGGAH on Facebook
ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Untuk Sebarang Pertanyaan - ISI FORM NIE





Saturday, November 23, 2013

Kelebihan Air untuk kecantikn dan kesihatan

Air yang paling penting untuk semua masalah kesihatan. Nak kurus, nak cantik, nak sihat.. semua perlukan pengambilan air masak yang banyak. Tanpa air, nak teruskan kehidupan ada masalah kan.

Malam ni nak cerita bab air untuk kecantikan. Semua orang nak cantikkan?? Kalau ambil supplemen kulit sekali pun, kena advise ambil air masak 3-5 liter sehari. Banyak nak guna air kan??

Air mineral merupakan produk kecantikan terbaik yang ada di dunia. Manfaat air untuk kesihatan dan kecantikan jauh lebih besar dari produk-produk kecantikan paling mahal sekalipun yang dijual di pasaran. Ada banyak alasan untuk minum air putih. Salah satunya kerna setiap sel dalam tubuh kita memerlukan air yang cukup untuk bekerja dengan efektif. Ada banyak keuntungan yang akan anda dapat, jika menjadikan air putih sebagai minuman favorite ye.

Berikut manfaat menguntungkan yang akan memotivasi anda untuk mencintai air putih:

1.Minum cukup air akan mencegah kulit kering dan terjaga kelembapannya.

2.Air dapat menjaga kulit daripada berkedut.

3.Mata akan memancarkan kecantikan anda. Membasuh mata anda dengan air dingin merupakan cara terbaik untuk menjaganya tetap menarik dan segar selain untuk mencegah terjadinya iritasi.

4.Mandi dan mencuci muka dengan air adalah cara terbaik untuk menjaga kulit tetap bersih dan segar. Air akan membantu menghilangkan kotoran dan bahan-bahan kimia yang dapat merosakkan kulit.

5.Merendam kain dalam air hangat kemudian meletakannya di atas wajah akan membantu membuka pori-pori pada wajah dan menghilangkan kotoran yang boleh menyebabkan kulit tersumbat. Lakukan secara teratur untuk mencegah dan mengurangkan kehadiran jerawat.

6.Terapi minum air putih merupakan cara yang efektif untuk detoksifikasi dan menganjalkan kulit anda. Jika air hangat dapat membuka pori dan menghilangkan kotoran, maka air dingin akan membantu menutup dan mengecilkan pori-pori.

7.Air adalah ubat terbaik untuk membuat anda kelihatan awet muda. Air akan membuat kulit anda anjal, nampak bersinar, dan cantik.

8.Minum air yang cukup akan menjaga bibir anda nampak lembut dan cantik. Anda tidak akan mengalami bibir pecah-pecah lagi.

9.Air akan merawat kelembutan dan elastisitas kulit anda.

10.Air boleh membuat tubuh anda langsing. Air akan membantu mengawal jumlah makanan ke tubuh dan melancarkan pencernaan. Air adalah minuman rendah kalori namun memiliki manfaat yang besar.

11.Mandi secara teratur dapat membuat anda terhindar dari pelbagai macam penyakit kulit. Selain membersihkan tubuh dari kotoran, mandi akan membuat anda kembali merasa segar.

12. Minum air yang cukup akan menjaga kesihatan tubuh secara keseluruhan dan menjaga kecantikan kulit anda.

13.Air merupakan pilihan terbaik untuk membuang toksin yang ada di dalam sistem tubuh. Air juga punya peranan penting untuk mengurangi racun yang ada dalam tubuh.

14.Air akan membantu menjaga suhu tubuh anda tetap normal.

15.Punya masalah dengan bau badan? Minum air yang banyak. Air akan mencairkan keringat dan mencegah bau badan.

Banyakkan kelebihan air mask ini. Jadikan air favorite untuk mendapat manfaatnya terutama tang kecantikan ye..

Sumber Astaga.com

No comments:

Post a Comment

Sila komen ye..jangan malu-malu

JAWAPAN SEGERA

Name:
Email Address:
Pertanyaan mengenai produk @ harga

Form provided by Freedback.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM SINGGAH E-STORE