Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.
Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

**Terima Kasih Yee.. Dapatkan Pelbagai Diskaun Menarik di JOM SINGGAH

^^FANPAGE - JOM SINGGAH- TIP KESIHATAN PERCUMA^^

JOM SINGGAH on Facebook
ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Untuk Sebarang Pertanyaan - ISI FORM NIE





Saturday, November 16, 2013

Mealshake shaklee nutrisi lengkap untuk si manja..

Kalau dah biasa dengan supplemen shaklee tentu dah biasa dengan Mealshake??

Jom berkenalan dengan mealshake dulu ye.

Apa itu MealShake?
***********************

Shaklee Meal Shakes merupakan makanan segera yang rendah lemak dan rendah-glycemic. Rasanya juga enak serta boleh dibancuh dengan mana-mana hidangan atau snek lain.Ia mengandungi 19 vitamin utama dan mineral tambahan dan jika dihidang seperti yang disarankan ia kaya dengan sumber kalsium dan protein yang amat diperlukan oleh kanak-kanak untuk membesar, kuat dan sihat. Pilihan protein soya terbaik anda

Apa itu Mealshake? Apakah kandungannya dan perbezaannya?
**************************************

Meal Shakes Shaklee merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan. Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik.

Dan lagi, Meal Shakes Shaklee mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk yang asid amino perlu dan juga tidak perlu.

Hidangan yang lazat, berkhasiat serta mudah disediakan yang pasti digemari oleh seisi keluarga:

Sarapan segera yang berkhasiat

• Lazat, sarapan segera yang mampu dibeli

• Hidangan segera untuk para atlet

• Kudapan menarik pada bila-bila masa

• Hidangan yang ideal, rendah kolestrol, lemak dan sodium.

Fakta tentang Meal Shakes Shaklee:
***************************************

* Membekalkan sekurang-kurangnya 35% (atau lebih) Nilai Harian (Daily Value) bagi 19 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh tubuh.

* Sumber yang kaya dengan kalsium, fibre dan protein.

* Pilihan terbaik rendah lemak dan rendah glisemik.

* Rasa French Vanilla yang enak (seperti aiskrim vanila), boleh diminum begitu sahaja atau dicampur dengan susu, atau minuman kegemaran.

Siapa yang sesuai mengambil Meal Shakes Shaklee?
****************************************

* Kanak-kanak

* Ibu menyusu yang mahu menguruskan badan

* Ibu hamil yang mengalami alahan dan sukar untuk makan hidangan yang lengkap dan seimbang

* Mereka yang mengalami masalah untuk menelan vitamin dalam bentuk pil

* Warga tua

Ini dia 6 sebab mengapa anda perlu memberi Mealshake kepada anak anda:

1. Complete Nutrients

- Provides 24 types of A to Z essential vitamins, minerals and trace minerals. Deficiency in trace minerals will affects the absorption of vitamins and causes inactive enzymes. It also contains soy lecithin that works hand-in -hand with fat soluble vitamins.

2.Supplies Key nutrient to cells

- Rich in protein (contain no lactose) that helps in forming skin, nails, hair, organs, blood, immunised

3. Aids in Growing Up

- Contains folic acid, biotin, rich in calcium and magnesium that are needed for building bones and cells in the growing up process.·

4. Anti-Oxidants

- Contains vitamins A, C, E, zinc, selenium which are the anti-oxidant components for anti-ageing.·

5. Restore skin complexion

- Contains complete vitamin B-Complex, iron, copper to form healthy red blood cells, thus improves the skin colour

6. Detoxification

- Rich in soluble fibre that helps the (peristalsis of colon and stomach/bowel movement) to excrete excess fat and waste from the colon and stomach.

Great Taste for young and old -Delicious drink with natural fructose; quick replenishment of the necessary nutrients for the body; contain no artificial colouring and artificial sugar.

Testimoni-testimoni ibu-ibu yang dah try Shaklee Mealshake:

FB : Iffah Anuar : "Alhamdulillah... saya juga berikannya pada Faheem.. alhamdulillah, travel from Sgr - Cherating- Tgn - Melaka -Sgr...ke ladang ayah, berpanas hujan..main lumpur..Faheem tidak demam/selesema/muntah2 spt sepupu yg lain.. Alhamdulillah...Sy juge dah tidak bermusuh dengan matahari :) kalo dulu x boleh kne matahari migrain+rashes..+ demam + sakit2 sendi smp x boleh bgn..syukur.. setelah 1 Yr+ tekun amalkan shaklee"

FB : Beeha Yunos : "Since saya bg anak saya meashakes+omega, mmg diajarang selsema (kalau tak sebulan sekali sure g pakar kanak2) dan susu mmg abis aje..dan makan pon selera..alhamdulillah..sayur sume makan, dah tak de masalah tak nak makan..and kalau demam atau selsema, 2 hari dah baik..alhamdulillah..akhirnya saya temui supplement yg serasi utk anak saya :)

FB Rafaliah : " Irfan salah satu contohnya..dulu every mth demam, batuk n selsema pastu siap kena asthma attack. AlhamduLILLAH skang ni sgt better..:-) "

FB : Azra Balqis Irdina : "bagus jugak mealshake nie ye..ank sy dlu x mo mkn..ble nk bg mkn msti nyorok blakang pintu..skrg lepas sy bg die mealshake..mkn mcm x ingt dunia..ble x bg mkn msti mrh..skrg sayur2 pon die mkn..dlu die paling benci kt sayur..gembira hati sy tgk die da berselera..pipi pon dah berisi"

Kenapa Mealshake dikatakan terbukti menambah selera makan anak anda?

Mealshake mengandungi kesemua vitamin dan mineral serta protein, termasuk vitamin B dan zinc lengkap yang menjana selera makan kanak-kanak. Rasanya pun sedap.Malah ramai ibu bapa yang memilih Mealshake untuk anak-anak mereka, meskipun yang tiada masalah selera makan. Ini kerana Mealshake mengandungi vitamin dan mineral yang diperlukan oleh anak-anak yang sedang membesar.

Dan kenapa Mealshake dikatakan sesuai juga untuk anak-anak yang obes? Kita perlu tahu yang membuatkan badan kita gemuk adalah disebabkan oleh LEMAK, KALORI DAN PROTEIN YANG TIDAK DIGUNAKAN. Banyak sebab benda-benda ni tak digunakan, salah satunya sebab KURANG VITAMIN. Bila kurang vitamin, kita akan cepat penat dan kurang bergerak, bila kurang bergerak takdelah badan nak guna energy. Bila tak guna energy sel akan berehat, bila sel berehat sel tak makan, bila tak makan jadilah lemak2 terkumpul.

Bestkan mealshake shaklee ini kan. Sesuai untuk si manja yang ada masalah berat badan, memilih makanan. Orang dewasa pun ok kalau jenis susah nak makan multivitamin dan nak tambah berat badan..

Berminat?? Cepat pm for best prie insyaallah.
Sms 0199517292

No comments:

Post a Comment

Sila komen ye..jangan malu-malu

JAWAPAN SEGERA

Name:
Email Address:
Pertanyaan mengenai produk @ harga

Form provided by Freedback.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM SINGGAH E-STORE