Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.
Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

**Terima Kasih Yee.. Dapatkan Pelbagai Diskaun Menarik di JOM SINGGAH

^^FANPAGE - JOM SINGGAH- TIP KESIHATAN PERCUMA^^

JOM SINGGAH on Facebook
ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Untuk Sebarang Pertanyaan - ISI FORM NIE





Tuesday, November 12, 2013

Dengan SHAKLEE, sesiapa pun boleh jadi boss.

Alhamdulillah dah 2tahun lebih menggunakan produk shaklee dan terjebak dengan bisnes shaklee dan keinginan untuk menolong lebih ramai orang.. walaupun tak sehebat orang lain dalam team jutawan dan ladyboss tapi masih berusaha untuk berjaya..semoga Allah akan permudahkan sepanjang perjalanan untuk menjadi Master ( rank paling tinggi la kiranya). Tapi kalau keje seorang je CEO je kan.. tapi dengan shaklee semua orang boleh jadi Master.

Apa yang best tentang shaklee??

Bermula dengan RM75 sahaja untuk join membership. Bila dah join, anda layak dapat membeli dengan harga ahli dengan harga jauh lebih murah sangat.. memang berbaloi. Sambil2 guna sendiri boleh share-share id shaklee dengan saudara mara. Boleh juga menolong lebih ramai orang sihat kan.. suka sangat..suka.. suka.

Apa yang shaklee tawarkan sebagai member?? Shaklee tawarkan 3C tau. Apa 3C tu ye? 3C adalah cash, car dan convention. Insyaallah bagi yang betul fokus dengan bisnes shaklee sambil menolong ramai orang sihat..tiap2 bulan pun layak dapat cash dengan shaklee.

Manakala cars dan convention lak perlu kumpul point tentu untuk melayakan diri. Untuk car tu, shaklee bukan bagi car seketul tapi tiap-tiap bulan shaklee bagi duit.. bestkan?? Nak beli kereta boleh, nak simpan pun boleh. Best..best sangat..

Manakala untuk convention pulak ada local dalam malaysia dan ada juga luar negara ye. Yang best shaklee pun menawarkan tempat paling best untuk ummat islam iaitu Mekah.. samada menunaikan umrah atau haji ye. Ya Allah bestkan dapat gi Mekah  free.. itu adalah impian yang paling besar setakat ini. Sedih dan sayu bila sebut bab nak pergi Mekah.. Semoga Allah akan permudahkan urusan untuk ke sana.. insyaallah..

Ok la, banyak lagi kelebihan join ni tau.. tepuk dada tanya diri ye. Yang penting usaha kena berterusan ye. Tiada kejayaan yang datang bergolek.

No comments:

Post a Comment

Sila komen ye..jangan malu-malu

JAWAPAN SEGERA

Name:
Email Address:
Pertanyaan mengenai produk @ harga

Form provided by Freedback.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM SINGGAH E-STORE