Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.
Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

**Terima Kasih Yee.. Dapatkan Pelbagai Diskaun Menarik di JOM SINGGAH

^^FANPAGE - JOM SINGGAH- TIP KESIHATAN PERCUMA^^

JOM SINGGAH on Facebook
ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Untuk Sebarang Pertanyaan - ISI FORM NIE





Thursday, May 17, 2012

Ovarian cyst: from 5.73cm to 1.4cm with GLA SHAKLEE!


Masih ingat semalam entry Adaa tajuk Ovarian cyst: Beware ladies!  Lepas Adaa tulis entry tuh teringat pula member biz yang mengalami ovarian cyst..tak sangka kan..Dilla disahkan ade cyst dalam ovarinya lepas bersalin, nk check up lepas bersalinlah kirenya, tapi discover pulak perkara lain which is cyst ni lah..huhu cuak nye lah..tapi Alhamdulillah, with GLA dan berkat doa, cyst yg asalnya berukuran 5.73 cm dan pun mengecut ke 1.4cm..tak jadi bedah !

 



Itulah kata2 Pn Dilla..Jika ingin baca full story about Pn Dilla dan cyst boleh gi kat blog nye Cyst tak jadi dibedah selepas makan Shaklee 

kenapa Pn Dilla pilih GLA?
GLA (asid linolenik gama) digunakan oleh ramai wanita untuk memelihara kesihatan sepanjang kitaran haid setiap bulan. GLA merupakan sejenis asid lemak Omega-6 yang digunakan oleh badan kita untuk membentuk prostaglandin - bahan berkesan berupa hormon yang membantu badan mengawalatur proses-proses badan yangg normal. Minyak benih bunga matahari adalah satu lagi sumber asid-asid lemak Omega-6. Ia mengandungi vitamin E yang membantu melindungi dinding arteri dan menyokong sistem imun dengan memelihara integriti sel.

Kelebihan GLA COmplex 
-Menggalakkan kesihatan semasa kitaran Haid 
-Menyokong sistem imun 
-Setiap kapsul Shaklee GLA Complex mengandungi asid-asid lemak utama daripada campuran minyak bunga matahari dan vitamin E, serta Shaklee Guard, iaitu sistem antioksidan semulajadi Shaklee yang eksklusif untuk memastikan keberkesanan penuh dan kesegarannya 
-Vitamin E membantu melindungi dinding arteri dan menyokong sistem imun dengan memelihara integriiti sel 

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Bg yang kekangan kewangan, sila contact utk mendapat harga istimewa:

Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS - 0199517292
Fanpage - JOM SINGGAH 

No comments:

Post a Comment

Sila komen ye..jangan malu-malu

JAWAPAN SEGERA

Name:
Email Address:
Pertanyaan mengenai produk @ harga

Form provided by Freedback.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM SINGGAH E-STORE