Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.
Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

**Terima Kasih Yee.. Dapatkan Pelbagai Diskaun Menarik di JOM SINGGAH

^^FANPAGE - JOM SINGGAH- TIP KESIHATAN PERCUMA^^

JOM SINGGAH on Facebook
ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Untuk Sebarang Pertanyaan - ISI FORM NIE





Saturday, March 15, 2014

5Hari dengan GLA, senggugut aka senak kat perut tak teruk macam selalu..

Assalamualaikum dan Selamat pagi semua. Selamat berhujung minggu semua dan harini dapat spend masa bersama keluarga. Sekarang ini musim jerebu dan panas, elok bersantai kat rumah je sebab takut mudarat lak keluar kecuali benda penting yang sememang nak kena keluar.
Alhamdulillah, pepagi nak cerita berita baik je.. customer shaklee aka kawan masa U dulu.  Member dah masuk 3tahun kawen tapi masa belum dikurniakan zuriat, so saya suggest Set Budget Kehamilan - untuk kesuburan suami isteri. Feedback dah lama tapi asyik lupa nak upload je kat blog. Alhamdulillah harini baru nak update dan share kegembiraan member. Taktau lak member ini jenis senggugut yang teruk, tapi alhamdulillah setelah 5hari amalkan GLA complex dan Alfalfa, senak perut aka senggugut tak macam selalu. Memang banyak sangat perbezaannya.. 

Jom la baca sendiri kat pic bawah ni, siap nak join ahli lagi.. Alhamdulillah.



Jom baca seimbas lalu kelebihan GLA complex

Manfaat Utama GLA Complex


  • Herba tradisi yang dipercayai - Borage adalah herba kegemaran orang Barat. Ianya merawat ulser, mengeluarkan virus, melegakan kelesuan, membersihkan kahak, meringankan kebas urat saraf dan meningkatkan stamina. 
  • Mengawal selia estrogen dan testosteron - GLA membentuk prostaglandin untuk mengawal selia hormone lelaki dan wanita, memperbaiki simptom PMS seperti kesakitan, mood swing, retensi air dan sakit payudara.
  • Melambatkan menopaus - Memperbaiki keadaan menopaus seperti hot flashes, insomnia, ketidakhadaman, depresi. Pengambilan jangka panjang akan melambatkan penuaan, mengetatkan uterus,memberi tone kepada uterus untuk kulit lebih muda. 
  • Memperbaiki prostatomegaly - GLA memperbaiki masalah prostat lelaki dan masalah kerap kencing. 
  • Menentang kanser - GLA adalah anti-oksidan yang meningkatkan sistem imun tubuh, menghalang pertumbuhan sel tumor dan kanser. 
  • Memperbaiki inflamasi kulit - Ianya mengurangkan inflamasi kulit, eczema, alergi, kegatalan, kulit kering, memperbaiki bintik penuaan. 
  • Menghalang komplikasi diabetes - Merendahkan gula darah, berkesan untuk diabetes semasa hamil dan usia tua. Meringankan kebas dan kesakitan disebabkan oleh gula darah yang tinggi. 
  • Pelangsingan dan menghalang tambah berat badan - Merendahkan kolestrol LDL, menghalang penambahan berat dengan berkesan, memberi tone pada kulit dan otot wanita secara berperingkat untuk mencapai bentuk badan cantik, menghalang penambahan berat badan.
  • Menghalang tekanan darah tinggi - Menghalang pembekuan darah, merangsang peredaran darah, pengembangan salur darah, memperbaiki tekana darah tinggi, mengelak masalah jantung seperti arteriosklerosis dan myocardial infarction.
  • Memperbaiki tekstur rambut - Memperbaiki rambut kering dan keadaan rambut gugur. 
  • Hiperaktif and Autisma (ADD/ADHD) - Dibukti secara klinikal bahawa GLA minyak ikan memperbaiki keadaan kanak-kanak berautisma, sukar memberi tumpuan untuk belajar dan hiperaktif.

kredit - http://cikjatt.blogspot.com



JOM DAPATKAN GLA SEKARANG.. 
MEMANG TAK RUGI TAU..
 
COD BATANG KALI, RAWANG, KKB, ULU YAM

 =======================================================================

Salam Sayang  Mazlina Mohd Nazir (SID 854784) 
 

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.















KESIHATAN ITU KEKAYAAN yang tak ternilai harganya..


Sila PM utk mendapatkan detail mengenai produk dan pelbagai tawaran HEBAT menanti anda::
 
 
Mazlina Mohd Nazir
Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS/Wassap/Viber/Wechat - 0199517292
FB - http://www.facebook.com/pokoksena85
Fan Page - http://www.facebook.com/JomSinggah09



Your Shaklee Independent Distributor (ID - 854784)



Untuk Jawapan Segera -->> ISI FORM INI         
Serius buyer boleh msg https://www.facebook.com/messages/JomSinggah09

No comments:

Post a Comment

Sila komen ye..jangan malu-malu

JAWAPAN SEGERA

Name:
Email Address:
Pertanyaan mengenai produk @ harga

Form provided by Freedback.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM SINGGAH E-STORE