Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.
Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

**Terima Kasih Yee.. Dapatkan Pelbagai Diskaun Menarik di JOM SINGGAH

^^FANPAGE - JOM SINGGAH- TIP KESIHATAN PERCUMA^^

JOM SINGGAH on Facebook
ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Untuk Sebarang Pertanyaan - ISI FORM NIE





Monday, March 17, 2014

Cyst 9.7cm makin mengecut dan disahkan hamil setelah 6tahun menunggu..

Assalamualaikum dan selamat pagi semua. Alhamdulillah pepagi nak share berita gembira ye. Bukan la berita gembira saya sendiri tetapi berita gembira seorang kawan dan ofismate nye. Hamil setelah 6tahun menunggu dan 2kali keguguran. Selain itu beliau juga ada masalah cysts sebesar 9.7cm dan skrang alhamdulillah makin mengecil.. alhamdulillah. Berita gembira 2 in 1 kan.. suka sangat. Teruja bila lebih ramai yang makin sihat. Tapi tak semestinya yang lambat merasai kepuasan macmam customer terus putus asa ye. Teruskan berusaha selagi mampu.

Jom baca testimoni dulu ye..




" Assalam, ingin berkongsi kegembiraan member satu opis ni Siti Umira, dia  dah 6tahun berkahwin dan 2 kali keguguran  PUNCANYA adalah CYSTS. CYSTS ni dapat dikesan dengan saiz 9.7cm. Alhamdulillah selepas 6bulan CYSTS mengecil dan terus mengecil dan kini CYSTS dah tiada Zero (0). Ajaibkan berkat pengambilan 2botol GLA Complex secara kosistent dan juga megamalkan DIET KARBOHIDRAT. Sekarang member dah pregnant 5minggu. Happy sangat2" 



GLA Complex merupakan sejenis asid lemak Omega-6 yang digunakan oleh badan kita untuk membentuk prostaglandin – bahan berkesan berupa hormon yang membantu badan mengawal atur proses-proses badan yang normal. 
Minyak benih bunga matahari adalah satu lagi sumber asid-asid lemak Omega-6. Ia mengandungi vitamin E yang membantu melindungi dinding arteri dan menyokong sistem imun dengan memelihara integriti sel. GLA (Asid Linolenik Gama) digunakan oleh ramai wanita untuk memelihara kesihatan sepanjang kitaran haid setiap bulan.
GLA atau nama penuhnya Gama Linolenik Asid berfungsi menstabilkan hormon di dalam badan kita. Boleh diambil oleh lelaki dan wanita. Ia sangat membantu terutama mereka yang mempunyai masalah jerawat, mereka yang punya masalah menstrual, monopause sindrom, darah tinggi dan kencing manis.Kelebihan vitamin GLA Complex ini ialah kerana ia mengandungi vitamin E yang asli.


JOM DAPATKAN GLA SEKARANG.. 

MEMANG TAK RUGI TAU..

 

COD BATANG KALI, RAWANG, KKB, ULU YAM

 =======================================================================

Salam Sayang   
Mazlina Mohd Nazir (SID 854784) 
 

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

















KESIHATAN ITU KEKAYAAN yang tak ternilai harganya..


Sila PM utk mendapatkan detail mengenai produk dan pelbagai tawaran HEBAT menanti anda::
 
 
Mazlina Mohd Nazir
Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS/Wassap/Viber/Wechat - 0199517292
FB - http://www.facebook.com/pokoksena85
Fan Page - http://www.facebook.com/JomSinggah09



Your Shaklee Independent Distributor (ID - 854784)

Untuk Jawapan Segera -->> ISI FORM INI          

No comments:

Post a Comment

Sila komen ye..jangan malu-malu

JAWAPAN SEGERA

Name:
Email Address:
Pertanyaan mengenai produk @ harga

Form provided by Freedback.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM SINGGAH E-STORE