Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.
Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

**Terima Kasih Yee.. Dapatkan Pelbagai Diskaun Menarik di JOM SINGGAH

^^FANPAGE - JOM SINGGAH- TIP KESIHATAN PERCUMA^^

JOM SINGGAH on Facebook
ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Untuk Sebarang Pertanyaan - ISI FORM NIE





Wednesday, December 4, 2013

Omega Guard untuk perkembangan minda si manja

Assalamualaikum dan selamat malam semua.

Kalau sebut minyak ikan, agak2 apa yang terlintas kat minda ini ye. Minyak ikan memang bagus untuk perkembangan minda si manja sebab ada kandungan DHA dan EPA yang tinggi. Selain untuk perkembangan minda si manja, tetapi banyak kelebihan tau seperti tingkat imum badan, pengawal paras kolestrol (takda obes nanti) dan pelbagai kelebihan lagi ye.

Saya pun bekalkan si manja dengan omega guard.. suka benar kunyah sebab softgel kan. Omega guard vitamim wajib untuk keluarga sebab elok untuk nak kurus, kesihatan sendi dan pelbagai kelebihan lain tapi insyaallah akan share post lain ye. Malam ni kita cerita untuk si manja je.

Kenapa pilih Omega Guard Shaklee?

Omega guard ialah minyak ikan terbaik dunia yang menggunakan penyulingan molekul 3 peringkat yang tersangat eksklusif di bawah suhu rendah yang terjaga. Proses ini menumpukan kepada penghasilan asid lemak Omega-3 yang asli dan menghilangkan pencemaran termasuk logam berat, merkuri, kadmium dan sebagainya. Sebab itu ia di gelar "minyak ikan terbaik di dunia".

Apakah KELEBIHAN Omega Guard kepada anak-anak kita?

- Meningkatkan sistem imun & paru2 yang sihat - sgt sesuai jika anak anda sering selsema, demam & cerewet dalam pemakanan.

- Membantu perkembangan otak & memori anak-anak - kerana kandungan DHA & EPA. sebiji Omega Giard Shaklee mampu membekalkan 905mg asid lemak Omega-3 EPA & DHA.

- Bagus untuk kulit kerana kandungan Omega-3. Sngat sesuai buat kanak-kanak masalah eczema.

- Membantu mengurangkan tekanan - sesuai budak kanak-kanak hiperaktif & penyakit schizophrenia (sakit otak or mental yang teruk)

- Mengawal paras kolestrol si manja, nanti takda anak obes.

- Mencegah serangan asma.

Cara pemberian Omega Guard Kepada Anak-Anak.

Omega Guard Shaklee di datangkan dalam bentuk softgel. Bila masuk ke dalam mulut ia akan cair. Insyallah tiada masalah tercekik.

Bagi anak-anak kecil yang masih belum pandai mengunyah ibu/bapa boleh lah cucuk lubang ataupun potong dua Omega tersebut dan picitkan / letak di sudu kemudia  suap ke dalam mulut mereka.

Jika mereka sudah pandai mengunyah, so boleh la berikan sahaja sebiji kepada mereka..Namun begitu pengawasan ibubapa amat di perlukan.

Kredit ailzab.blogspot.com

Jom baca testimoni ibu2 tentang kesihatan si manja yang makin sihat sejak amalkam omega guard ini. Memang berbaloi untuk kesihatan si manja.







Bestkan bila si manja sihat walafiat. Takda lah nak ulang alik pergi hospital kan. Elok untuk si manja yang ada asma ye.

Berikan yang terbaik untuk si manja anda.


Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

KESIHATAN ITU KEKAYAAN yang tak ternilai harganya..

Sila PM utk mendapatkan detail mengenai produk dan pelbagai tawaran HEBAT menanti anda::

Email - pokoksena85@yahoo.com

SMS / Wassap - 0199517292

FB - http://www.facebook.com/pokoksena85

Fan Page - http://www.facebook.com/JomSinggah09

Your Shaklee Independent Distributor (ID -854784)

Atau msg direct kat FB ye :: https://www.facebook.com/messages/JomSinggah09

No comments:

Post a Comment

Sila komen ye..jangan malu-malu

JAWAPAN SEGERA

Name:
Email Address:
Pertanyaan mengenai produk @ harga

Form provided by Freedback.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM SINGGAH E-STORE