Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.
Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

**Terima Kasih Yee.. Dapatkan Pelbagai Diskaun Menarik di JOM SINGGAH

^^FANPAGE - JOM SINGGAH- TIP KESIHATAN PERCUMA^^

JOM SINGGAH on Facebook
ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Untuk Sebarang Pertanyaan - ISI FORM NIE





Tuesday, December 17, 2013

Aura-Aura Positif bertaburan di Aura Magic

Malam-malam suka usha group jutawan muslimah shaklee.. Alhamdulillah ramai yang dah jadi boss sendiri dengan salary 6-7 angka. Bestnya dengar dan macam tak percaya pulak. Insyaallah kalau ada keinginan, kesungguhan, semangat yang kental dan usaha berterusan duniawi dan akhirat juga ye.

Sebenar nak cerita tentang majlis MAGIC AURA UTARA, tu yang jadi bersemangat dan terus bersemangat nak terus bersama- sama dan berjuang untuk membantu lebih ramai orang Malaysia ni sihat.. insyallah. Patut attend MAGIC AURA kat kuantan pada 7Dec lalu, tapi atas sebab bencana yang melanda di kuantan, majlis ilmu itu terpaksa ditunda ke tarikh tertentu iaitut 25Jan2104.

Sebenarnya bisnes semua wat online je. Banyak dah ilmu yang leader share secara online tapi sekali skala nak juga attend majlis ilmu offline sambil berjalan-jalan la pulak.. huhu.


Alah bestnya tengok ramai yang attend Majlis ilmu nie,, jeles2.. insyaallah bulan satu boleh jumpa kat kuantan ye. Yang best majlis anjuran Jutawan Muslimah ni, boleh bawa family skali.. anak-anak siap boleh naik stage skali (siap main kejar2 lagi). Anak-anak dan keluarga adalah punca rezeki kita.



Daku seorang pemalu, takreti nak mulakan percakapan, haha. Betul ke pemalu??
Sebab tu ramai member tanya "ko macam ni boleh jana income online". Memanglah ONLINE.. tiada nampa kita pun. Kita hanya share kelebihan dan bukti testimoni customer yang telah mencuba. Kalau dah ada bukti berkesan..  apa yang ditunggu lagi, silalah cuba cepat untuk tampil sihat sepanjang hari ye.

 

Wah sedapnya kek coklat.. taksabar nak attend Majlis ilmu gak.. Mu tunggu aku datang ye.. 
Jumpa di puncak kejayaan, Insyaallah 

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


Sila PM utk mendapatkan detail mengenai produk:
Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS / Whatsapp - 0199517292
FB - http://www.facebook.com/pokoksena85
Fan Page - http://www.facebook.com/JomSinggah09
Your Shaklee Independent Distributor (ID - 854784)

Untuk Jawapan Segera -->> ISI FORM INI   

No comments:

Post a Comment

Sila komen ye..jangan malu-malu

JAWAPAN SEGERA

Name:
Email Address:
Pertanyaan mengenai produk @ harga

Form provided by Freedback.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM SINGGAH E-STORE