Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.
Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

**Terima Kasih Yee.. Dapatkan Pelbagai Diskaun Menarik di JOM SINGGAH

^^FANPAGE - JOM SINGGAH- TIP KESIHATAN PERCUMA^^

JOM SINGGAH on Facebook
ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Untuk Sebarang Pertanyaan - ISI FORM NIE





Wednesday, January 16, 2013

Tips Kulit Cantik : Kulit Makin putih berseri dengan Masker ESP





 Testimoni dari Pn Rahimah Abd Karim

" Ini testimoni my doter sendiri selalu wat masker kat muka..sebab ada ruam-ruam kecil kat dahi dan hidung, muka agak gelak dan berdaki skit.. skrang Alhamdulillah, lihat la perbezaannya"


Nie antara testimoni yang best juga untuk sesapa yang ada masalah kulit ni.. bagi anak-anak yang ada masalah ruam-ruam semua, boleh try tempek masker esp kat muka diorang ye.. Bagi yang dah JATUH CINTA dengan ESP SHAKLEE nie pasti tahu kelebihan ESP untuk masalah kulit nie. Untuk resipi masker -->>> KLIK SINI

Dengan natural supplement pun boleh cantik.. Tak rugi labur sedikit duit setiap bulan untuk mendapatkan kulit cantik berserikan??

Dengan natural supplemen, anda tak perlu risau sebab natural sesuai untuk semua jenis masalah kulit dan cure dari dalam ( kulit cantik dari dalam hingga keluar)

Jom kita baca seimbas lalu fungsi ESP  untuk kulit cantik :: (mode : rugi tak cuba tau, memang cantik, licin, gebu je kulit)

Kekal Muda – Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga.Kulit berseri dan anjal – Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka dan menghilangkan parut.

Memulihkan Pigmentasi – Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles.

Nak baca lebih banyak info pasal ESP nie .. -->> KLIK SINI

Jom layan testimoni layan customer yang telah mengunakan ESP untuk mendapatkan kulit cantik berseri nie : 









* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.









Sila PM utk mendapatkan detail mengenai produk:

Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS - 0199517292
FB - http://www.facebook.com/pokoksena85
Fan Page - http://www.facebook.com/JomSinggah09
Your Shaklee Independent Distributor (ID - 854784)

Untuk Jawapan Segera -->> ISI FORM INI   

No comments:

Post a Comment

Sila komen ye..jangan malu-malu

JAWAPAN SEGERA

Name:
Email Address:
Pertanyaan mengenai produk @ harga

Form provided by Freedback.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM SINGGAH E-STORE