Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.
Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

**Terima Kasih Yee.. Dapatkan Pelbagai Diskaun Menarik di JOM SINGGAH

^^FANPAGE - JOM SINGGAH- TIP KESIHATAN PERCUMA^^

JOM SINGGAH on Facebook

Untuk Sebarang Pertanyaan - ISI FORM NIE





Friday, January 4, 2013

Sakit Sendi, GOUT, Athritis?? Atasi segera sebelum makin melarat

Kadang-kadang bila cakap pasal sakit sendi nie, semua terpikir bahawa orang tua je yang kena kan.. Sebenar salah tanggapan anda, kadang-kadang ada je orang muda yang mengadu sakit-sakit sendi kat lutut & kawasan-kawasan pelipat semua tu..Seram kan dengar, tetapi itu la kenyataan nya.. 

Jom atasi segera masalah sakit sendi dengan Advanced Joint Health Tablet dari shaklee..yang pasti semua orang nak sihat tambah-tambah sakit sendi nie, maklumlah, nak jalan, naik tangga sumu susah kalau sakit sendi asyik berulang je..

Sempena bulan OFFER beli 6 percuma 1 nie, hadiahkan vitamin ni pada orang yang tersayang.. tentu ramai orang yang anda sayang mengadu sakit-sakit sendi tambah-tambah kalau usia dah bertambah.


Jangan abaikan bila mak ayah anda mengadu sakit- sakit sendi ye, 



Shaklee menyokong kesihatan sendi secara berpanjangan



AJHT ni memberi manfaat kepada sendi-sendi dalam 3 cara...




1) Menyokong keselesaan sendi


Ekstrak Boswellia : Menghalang pembentukan bahan kimia yang menyerang tulang rawan.



Bahan aktif utama ekstrak Boswellia ialah asid boswelik yang berfungsi sebagai anti-radang semulajadi. ia menyokong kesihatan sendi dengan menghalang bahan kimia daripada menyerang tulang rawan yang menyebabkan ketidakselesaan sendi.




2) Bertindak sebagai kusyen


Ekstrak jagung : Membantu mengekalkan tulang rawan 

Ekstrak jagung membekalkan satu sumber yang pekat dengan glukosamina yang berfungsi meningkatkan sokongan kusyen sendi dan pemeliharaan tulang rawan. Glukosamina adalah blok binaan utama bagi membina tulang rawan dan lendir bagi melincirkan sendi.

Banyak kajian menunjukan supplement ekstrak jagung dapat menggalakan kelenturan, pergerakan bebas dan menjadikan sendi lebih fleksible dan kajian mengesyorkan yang supplement ekstrak jagung dapat menyumbang kepada kesihatan sendi dalam jangkamasa yang panjang.

3) Memelihara tisu penyambung yang sihat



Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C :  nutrien terpenting dalam kesihatan sendi





Ia membekalkan sokongan nutrien untuk kolagen dan komponen tisu penyambung lain yang memberi kekuatan dan struktur terhadap sendi.



Jom tengok testimoni customer yang telah mencubanya..kesan seawal 5 hari..










* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.







Sila PM utk mendapatkan detail mengenai produk:

Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS - 0199517292
FB - http://www.facebook.com/pokoksena85
Fan Page - http://www.facebook.com/JomSinggah09
Your Shaklee Independent Distributor (ID - 854784)

Untuk Jawapan Segera -->> ISI FORM INI   




No comments:

Post a Comment

Sila komen ye..jangan malu-malu

JAWAPAN SEGERA

Name:
Email Address:
Pertanyaan mengenai produk @ harga

Form provided by Freedback.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM SINGGAH E-STORE