Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.
Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

**Terima Kasih Yee.. Dapatkan Pelbagai Diskaun Menarik di JOM SINGGAH

^^FANPAGE - JOM SINGGAH- TIP KESIHATAN PERCUMA^^

JOM SINGGAH on Facebook

Untuk Sebarang Pertanyaan - ISI FORM NIE





Thursday, December 6, 2012

Budak Suka Makan Duyaaannnn.. Maklumlah Musim Durian.. Suka2..


Dah lama nak update gambar nie kat blog tapi macam tak berkesempatan je..hahaa.. update benda lain banyak je masa.. Sekarang nie kan musim durian, mami nya sangat suka durian, sekali makan 2-3 biji pun boleh habis.. orang kata panaskan bila makan banyak, tapi alhamdulillah, lena je tidur malam.. Nak tahu petuanya.. sila minum air dalam kulit duyan ye.. Walaupun anda sedia maklum, tapi nak maklumkan juga.. petua orang lama2 tu..



Bestnya dia makan, tak hirau kat lain dah.. layankan aje la.. yang penting sedap..



No comments:

Post a Comment

Sila komen ye..jangan malu-malu

JAWAPAN SEGERA

Name:
Email Address:
Pertanyaan mengenai produk @ harga

Form provided by Freedback.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM SINGGAH E-STORE