Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.
Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

**Terima Kasih Yee.. Dapatkan Pelbagai Diskaun Menarik di JOM SINGGAH

^^FANPAGE - JOM SINGGAH- TIP KESIHATAN PERCUMA^^

JOM SINGGAH on Facebook
ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Untuk Sebarang Pertanyaan - ISI FORM NIE





Tuesday, October 23, 2012

Dengan Set 3M Stok Penuh Fridge & Baby Tidur Lena Di Malam Hari..




pic3m 
Ramai ibu yang bertanya tentang set penyusuan yang paling bagus & terbaik.  Jadi hari ini saya ingin berkongsi dengan anda semua set penyusuan terbaik kami dan yang paling popular di kalangan ibu-ibu menyusukan lebih-lebih lagi ibu bekerjaya. Set apa tu ya? Mestilah Set 3M kami Red heart





Bagi yang masih baru mengikuti blog saya ini, Set 3M terdiri daripada kombinasi

  • Vita-lea (multivitamin)
  • Vitamin C
  • B-complex
  • Alfalfa
  • Ostematrix
  • ESP (Soy Protein Isolate Power)
Nampak banyak kan tapi jangan risau kerana setiap pembelian akan disertakan dengan Panduan Pengambilan yang betul dan Tips Eksklusif. Panduan pengambilan yang betul? Kenapa ya? Makan ikut suka je tak boleh ke?

Bukan tak boleh tetapi kesannya juga tidak akan seperti yang anda harapkan. Jadi ada cara makan yang betul untuk setiap supplement ini agar kesannya pada penyusuan dan tubuh anda adalah optimum. Barulah berbaloi dengan wang ringgit yang anda laburkan tu kan.. opps jangan lupa yang Set 3M ni ada Tips Eksklusif bagi memaksimumkan lagi kesannya pada penyusuan. Eksklusif buat customer di JOM SINGGAH

Jika anda tertanya-tanya makan banyak2 supplement ni untuk penyusuan sahaja ke? Mestilah tidak. Setiap supplement ada fungsi dan khasiatnya tersendiri pada tubuh dan kesihatan anda seperti yang anda boleh lihat di sini. Jadi sememangnya setiap sen yang anda laburkan adalah berbaloi.

Masih ragu-ragu? Tidak percaya? Lihat sendiri testimoni mereka yang telah mencuba set 3M ini.

Testimoni 1:
Ujie Rusti 
" Salam, nak kongsi sedikit pengalaman 3M, sekarang dah masuk 3 menggunakannya, hari pertama minum ESP terasa semua urat2 kat 'kilang susu' berdenyut2, terasa seperti susu nak keluar sangat2..Waktu malam anak menyusu sampai tercunggap2 sebab terlalu banyak susu agaknya..akhirnya baby tidur dengan nye baby tidur ngnan nyenyaknya.
Pagi2 bangun terasa berat nyer n terus pam susu, selalu kalau pam dapat 3oz je, tapi kali ni pernuh satu botol 5oz, seronoknya tgk botol tu penuh.. Alhamdullilah rezeki anak, skrang rasanya kilang susu tak pernah kosong.."


Testimoni 2:
suziyana1 copy

suziyana3 copy











suziyana2 copy
kredit pic - http://www.lifefit.my

Testimoni 3 : 

Testimoni 4



Testimoni 5 :



Seperti yang anda sendiri lihat, hasilnya memang sangat berbaloi kan dengan set 3M ni. Sebab itulah set 3M ni adalah pilihan ramai para ibu yang mahukan nutrisi terbaik buat si manja lebih-lebih lagi ibu bekerjaya yang berazam untuk mengumpulkan stok susu.
Untuk testimoni lain set 3M, klik sini

Jika anda mempunyai budget terhad, anda tidak perlu risau. Anda hanya perlu menghubungi saya dan saya pasti akan membantu anda dengan set penyusuan terbaik dan memenuhi budget anda. Selain pengambilan supplement ini untuk mempercepatkan proses penghasilan susu, yang penting adalah niat kita para ibu untuk menyusukan anak, usaha kita sendiri dalam melancarkan proses penyusuan serta sentiasa berdoa agar niat kita dipermudahkanNya.

Jika ibu-ibu di luar sana sanggup berbelanja ratusan ringgit sebulan untuk membeli susu formula yang dikatakan paling berkhasiat dan terbaik di pasaran, kenapa tidak kita melaburkan sedikit wang demi memastikan badan kita sendiri sentiasa mampu menghasilkan susu yang jauh lebih berkhasiat dan terbaik berbanding mana-mana formula di pasaran. Tepuk dada tanyalah diri masing-masingWinking smile

kredit - http://www.lifefit.my



* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.











Sila PM utk mendapatkan detail mengenai produk:
Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS - 0199517292
FB - http://www.facebook.com/pokoksena85
Fan Page - http://www.facebook.com/JomSinggah09
Your Shaklee Independent Distributor (ID - 854784)  

3 comments:

Sila komen ye..jangan malu-malu

JAWAPAN SEGERA

Name:
Email Address:
Pertanyaan mengenai produk @ harga

Form provided by Freedback.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM SINGGAH E-STORE