Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.
Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

**Terima Kasih Yee.. Dapatkan Pelbagai Diskaun Menarik di JOM SINGGAH

^^FANPAGE - JOM SINGGAH- TIP KESIHATAN PERCUMA^^

JOM SINGGAH on Facebook
ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Untuk Sebarang Pertanyaan - ISI FORM NIE





Tuesday, October 30, 2012

Penangan ESP.. Payudara Makin Anjal, Baju Lencun & Kulit Anak Sihat dan Cantik


ESP
Salam semua.. bulan nie asyik post pasal ESP je kan..huhuh
Maklumlah bulan harga OFFER ESP. Buat yang baru nak mengenali blog saya, ESP ni memang kegemaran ramai dan merupakan ‘HOT PRODUK’ dari Shaklee. Bayangkanlah di awal puasa hari tu stok ESP seluruh Malaysia hampir habis. Nasib baik saya simpan stok banyak-banyak..hehe

ESP ni memang tersangat banyak khaisatnya. Untuk ketahui khasiat-khasiat ESP 
klik sini.



Biasanya ibu-ibu yang menyusukan anak mesti perasan payudara makin kendur dan tak cantik macam zaman anak dara dulu kan. Jadi khusus buat para isteri yang mahu terus memikat hati suami, ESP ni membantu menganjalkan kembali payudara seperti pengguna ESP di bawah ni (nama & gambar dirahsiakan atas kehendak empunya diri)

ESP breast copy
kredit pic  - http://www.lifefit.my

Tapi bonus buat ibu-ibu menyusukan anak juga, ESP ni sebenarnya salah satu milk-booster terbaik kami dalam membantu melancarkan penyusuan dan meningkatkan penghasilan susu badan. Tak percaya? Lihat testimoni pengguna sebenar ESP ni.

Testimoni 1:



Testimoni 2:

Jaja Joe
" saje nak share, try buat expriment kat diri sendiri..pagi tadi makan vitamin utk set penyusuan mcm biasa tanpa ESP..so pump pun mcm biasala..ptg baru ambik ESP..tak sampai 5 min pas minum, cik B berdenyut2..sakali pam dapat 2x ganda dr biasa..dasat betol penangan ESP..alhamdullillah"





Haaa dasyat kan penangan ESP ni. Sebab itulah ESP ni ‘HOT PRODUK’ kami. Sekali cuba memang terus jatuh cinta dengan ESP ni. Dan jangan tidak tahu, ESP juga membantu dalam kecantikan kulit. Bukan kulit si ibu je tau malah kulit anak pun akan cantik juga bila ibu amalkan ESP.


Buat ibu-ibu hamil mahupun dalam pantang, saya amat galakkan anda mengamalkan ESP ni dalam membantu melancarkan penyusuan anda.

esp01 copy
 kredit pic  - http://www.lifefit.my

Dasyat kan penangan ESP ni. Mungkin ada yang tidak percaya dan itu semua terpulang pada anda. Saya hanya berkongsi pengalaman sendiri dan pengguna- pengguna tegar ESP lain. Saya tahu ramai yang tertarik tapi merasakan harganya agak mahal. Dengan segala khasiat yang boleh anda perolehi percayalah harganya memang berbaloi dan setanding dengan khasiatnya. Malah 1 canister bertahan untuk 2-3 bulan dan seisi keluarga boleh amalkan ESP ni tau

Kredit - www.lifefit.my




* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.



Sila PM utk mendapatkan detail mengenai produk:
Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS - 0199517292
FB - http://www.facebook.com/pokoksena85
Fan Page - http://www.facebook.com/JomSinggah09
Your Shaklee Independent Distributor (ID - 854784)  

No comments:

Post a Comment

Sila komen ye..jangan malu-malu

JAWAPAN SEGERA

Name:
Email Address:
Pertanyaan mengenai produk @ harga

Form provided by Freedback.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM SINGGAH E-STORE