Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.
Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

**Terima Kasih Yee.. Dapatkan Pelbagai Diskaun Menarik di JOM SINGGAH

^^FANPAGE - JOM SINGGAH- TIP KESIHATAN PERCUMA^^

JOM SINGGAH on Facebook
ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Untuk Sebarang Pertanyaan - ISI FORM NIE





Wednesday, October 3, 2012

Jerawat Hilang, Kulit Makin Halus, Cerah dan Berseri & Parut Tiada Lagi. Apa Rahsianya?



tumblr_lbho244ph21qd0rvo


















Salam semua. Cuaca di luar makin tak menentu sekarang kan. Kejap panas kejap hujan. Ku sangkakan panas hingga ke petang rupanya mendung di tengah hari.. . Tahukah anda bahawa iklim Malaysia yang panas lembap ni sememangnya memberi kesan kepada kulit wajah kita.

Mesti ramai yang merasakan kulit muka selalu berminyakwajah pon nampak kusam dan tidak berseri kan. Ini semua kesan dari persekitaran kita yang penuh dengan radikal-radikal bebas yangmemusnahkan sel-sel kulit wajah yang sihat apatah lagi jika sel-sel kita tidak mempunyai ‘askar’ untuk melindungi mereka. Bila sel rosakkulit pon tak cantik lahkan..


Jadi untuk dapatkan kulit yang sihat, cantik, cerah dan berseri anda mestilah memahami keperluan sel anda.. hehe macam ayat iklan pulak ya.. tapi memang benar sel badan kita adalah organisma hidup yang mempunyai keperluannya sendiri. Penuhi keperluan sel anda, pastinya kulit yang cantik yang diidamkan menjadi milik anda Winking smile

Adakah anda mengalami mana-mana masalah di bawah?
  • Muka berjerawat
  • Muka berjeragat
  • Kulit kering dan kasar
  • Kulit kusam, tidak bermaya dan tidak berseri
  • Tona wajah tidak sekata
  • Parut akibat jerawat



Jika Ya, jangan risau kerana saya ada penyelesaian untuk anda. Terdapat 3 jenis vitamin yang dicadangkang utk masalah kulit iaitu vitamin b complex, vitamin C dan Vitamin E

  • B-complex –> memberi tenaga kepada sel, mengurangkan tekanan (orang stress muka tua dari usia tau), mencantikkan kulit wajah dari dalam
  • Vitamin C –> sebagai askar untuk melindungi sel sihatmenjaga keutuhan selagar tidak rosak, sumber antioksidan untuk mencantikkan kulit wajah dari dalam
  • Vitamin E –> sebagai antioksidan untuk mencantikkan kulit
Gabungan ketiga-tiga vitamin ini akan membantu membina kolagen dalam kulit,menaikkan seri wajah, membantu menghilangkan jerawat, jeragat dan parut akibat keduanya serta menjadikan kulit licin, mulus dan gebu sentiasa.

Apa kelebihan set ini berbanding produk kecantikan lain di pasaran?
  • Produk Shaklee adalah 100% semulajadi dan mudah diserap oleh badan untuk kesan yang cepat dan hebat
  • Tidak menggunakan bahan kimia seperti yang terdapat dalam produk-produk kecantikan (bahan kimia sendiri mempunyai radikal bebas yang boleh merosakkan sel)
  • Memulihkan kecantikan dari dalam kerana kita adalah apa yang kita makan
Masih ragu-ragu untuk mencuba? Tak mengapa. Anda boleh lihat sendiri apa kata mereka yang telah mencuba set ini.

Testimoni:





Jika anda mengalami masalah jerawat yang teruk, saya saran anda amalkan sekali Alfalfa kerana Alfalfa akan membuang toksin-toksin yang banyak dalam badan yang menjadipunca jerawat. Dan jika anda mempunyai masalah parut dan mahu hilangkan dengan lebih cepat saya sarankan anda sertakan dengan pengambilan ESP. Untuk testimoni klik sini

Bonusnya buat ibu yang breastfeed anakAlfalfa dan ESP sendiri bertindak sebagaimilk-booster untuk membantu melancarkan penyusuan dan meningkatkan penghasilan susu badan. Jadi tak rugi mencuba kan. 2 in 1 lagi.

Untuk testimoni  klik sini

kredit - http://www.lifefit.my


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah 
sebarang penyakit.



Sila PM utk mendapatkan detail mengenai produk:
Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS - 0199517292
FB - http://www.facebook.com/pokoksena85
Fan Page - http://www.facebook.com/JomSinggah09
Your Shaklee Independent Distributor (ID - 854784)  

No comments:

Post a Comment

Sila komen ye..jangan malu-malu

JAWAPAN SEGERA

Name:
Email Address:
Pertanyaan mengenai produk @ harga

Form provided by Freedback.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM SINGGAH E-STORE