Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.
Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

**Terima Kasih Yee.. Dapatkan Pelbagai Diskaun Menarik di JOM SINGGAH

^^FANPAGE - JOM SINGGAH- TIP KESIHATAN PERCUMA^^

JOM SINGGAH on Facebook
ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Untuk Sebarang Pertanyaan - ISI FORM NIE





Wednesday, June 6, 2012

Vitamin A, C dan E plus GLA Shaklee untuk hilangkan jeragat



Apa itu jeragat?
Jeragat atau pigmentation berlaku apabila melanin dihasilkan dengan banyak. Melanin secara semulajadi memberi perlindungan pada kulit dari sinaran ultraviolet. Namun jika melamin terhasil dengan banyak dan tertumpu, maka jeragat atau pigmentation boleh berlaku. Hasilnya, kulit kelihatan gelap bertompok yang kita kenali sebagai jeragat dan kelihatan kusam.


Mengapa melamin boleh terhasil dengan banyak?
-pendedahan pada sinaran matahari secara berlebihan atau berterusan
-kesan parut jerawat
-perubahan hormon
-kekurangan nutrien
-pengambilan ubat berunsur dadah




Bagaimana merawat jeragat?
-memakai pelembab muka
-mengambil vitamin C dan A yang tinggi anti-oksida. Anti oksida penting untuk meneutralkan tindak balas radikal bebas apabila terdedah pada cahaya matahari yang boleh merosakkan sel-sel muka.
-Vitamin C juga membantu pembinaan kolegen.
-mengambil GLA untuk menstabilkan hormon. GLA Shaklee juga mengandungi Vitamin E yang bersifat anti oksida dan penting untuk pemulihan parut.
-Mencuci muka dengan facial  dari bahan-bahan anti oksida, A, C dan E.


credit


Supplemen untuk kesihatan dan kecantikan kulit
- Caratomax ( Vitamin A)
-Vitamin C
-Vitamin E
-GLA






Jika menghadapi kekangangan kewangan boleh cuba trial pack D yang mengandungi Vitamin C, E dan B Complex. Vitamin B juga terkenal untuk pemeliharan kecantikan kulit, B for beauty.
Tambahan GLA amat disyorkan untuk permasalahan jeragat.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Bg yang kekangan kewangan, sila contact utk mendapat harga istimewa:

Email - pokoksena85@yahoo.com

SMS - 0199517292

Fanpage - JOM SINGGAH 

2 comments:

  1. Alhamdulilah dengan izin allah s.w.t..usia saya 49 thn..sya amalkan memakan vit C..vit E..vit B dan ESP SOY PROTEIN..badan sihat..kulit cantik..suami puji..rakan2 juga puji..amin*..bagi yg tak mengenali saya ramai menyangka sya berusia 30an je...sya syorkan pada teman semua dari kita membeli berkotak-kotak produk kecantikan yg bnyk dipasaran..lebih baik kita mengamalkan vitamin2 diatas dengan teratur..insyallah pas 3 bln akan nampak kesannya..ia selamat utk badan kita..sya akan mengamalakannya sampai akhir hayat dikandungan badan..kerana sangat berpuashati dengannya..dulu sya bnyk membeli produk2 lain tapi tak nampak apa2 kesan..duit habis(^_^)..hehehe....dan utk cantik jangan lupa..HATI PUN KENA BERSIH JUGA..SENYUM SELALU DAN SELALU UCAP KESYUKURAN PADA YG MAHA ESA..BARU LA CANTIK LUAR DAN CANTIK DIDALAM***BYE.

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah.. terima kasih aliza for gud sharing..
      semoga lebih ramai yang sedar tentang kepentingan vitamin utk kesihatan... xda guna kaya tp kesihatan kurang memuaskan..

      Delete

Sila komen ye..jangan malu-malu

JAWAPAN SEGERA

Name:
Email Address:
Pertanyaan mengenai produk @ harga

Form provided by Freedback.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM SINGGAH E-STORE