Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.
Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

**Terima Kasih Yee.. Dapatkan Pelbagai Diskaun Menarik di JOM SINGGAH

^^FANPAGE - JOM SINGGAH- TIP KESIHATAN PERCUMA^^

JOM SINGGAH on Facebook
ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Untuk Sebarang Pertanyaan - ISI FORM NIE





Thursday, June 14, 2012

Atasi masalah kulit kusam dengan Shaklee

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

 Testimoni menarik untuk dikongsi. Bagi mereka yang mempunyai masalah kulit kusam , kulit berjerawat,atau apa jua masalah kulit boleh mencuba Shaklee....

Di Shaklee, kami cadangkan agar anda consume sekurang-kurangnya B-Complex, Vitamin-C dan Vitamin-E untuk penjagaan kulit lebih berseri dan menawan. Lebih umphhh kalau dapat consume sekali dengan Energizing Soy Protein (ESP).

Namun buat permulaan, 3 vitamin yang asas ini pun sudah mencukupi. Sebab itulah lahirnya Shaklee Set D (Skin Care Set), serta Mini Pack Set D bagi mereka yang mahu mencuba keserasian vitamin ini dahulu, ataupun mempunyai kekangan bajet.

Jom ikuti kisah penjagaan kulit Shaklee yang dikongsikan oleh Ilyana...


"saya beli set ni atas cadangan kawan. (Suriawati)
selepas setahun (kami berjumpa kembali) baru saya perasan perubahan pd wajah beliau.

jadi saya tak harap perubahan yg besar untuk bulan pertama ni :)
menurut beliau sendiri, perubahan terasa pd wajah lebih flawless hanya selepas setahun mencuba. beliau sendiri pun mengambil 2-3 kali trial set utk permulaan."




Owh ya, merujuk kepada soalan Ilyana di atas, sel kulit memerlukan 21 hari untuk di ganti dengan sel baru. Maka, dalam masa sebulan belum pasti akan nampak perubahan yang ketara. Walaubagaimanapun, tetap akan terdapat perubahan, antara anda sedar atau tidak. Yang pasti, wajah muka akan kelihatan berseri (tidak kusam) apabila anda mula mengambil Shaklee Set D ini.

Saya sendiri selepas setahun lebih mengamalkan set ini barulah terdapat perbezaan yang jelas ketara di wajah. "Kulit awak nampak lain, compare dengan masa kita jumpa sebelum nie. Mungkin sebab dulu masih baru lagi makan vitamin. Nie nampak memang lain lah!"

Nahh, walaupun sendiri memang rasa kulit muka lebih sihat (dan flawless) berbanding sebelum pengambilan vitamin, namun, apabila dipuji oleh rakan yang jarang bertemu, pastinya ia lebih menyakinkan, bukan? Apatah lagi jika kawan tersebut mempunyai kulitt yang halus mulus bak kulit telur, dan telah mengamalkan vitamin Shaklee lebih 10 tahun!

Bagi sesiapa yang ingin mencuba Vitamin semulajadi dari Shaklee untuk penjagaan kulit muka anda, bagi yang mempunyai masalah kulit berjerawat, jeragat atau berparut, saya amat menyarankan untuk mencuba Shaklee Set D (Set wajah berseri) ini.

Kecantikan, bukan sahaja di luar, namun dari dalam juga, kan? ;)

Vitamin Shaklee untuk kecantikan wajah!






credit


These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Bg yang kekangan kewangan, dan ingin mendapatkan denga harga istimewa, contact ye:
 

Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS - 0199517292
Fanpage - JOM SINGGAH 
 

No comments:

Post a Comment

Sila komen ye..jangan malu-malu

JAWAPAN SEGERA

Name:
Email Address:
Pertanyaan mengenai produk @ harga

Form provided by Freedback.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM SINGGAH E-STORE