Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.
Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

**Terima Kasih Yee.. Dapatkan Pelbagai Diskaun Menarik di JOM SINGGAH

^^FANPAGE - JOM SINGGAH- TIP KESIHATAN PERCUMA^^

JOM SINGGAH on Facebook
ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Untuk Sebarang Pertanyaan - ISI FORM NIE





Sunday, June 23, 2013

First time guna vitamin shaklee untuk BF terus jatuh cinta

Alhamdulillah, bila wat bisnes nie. Ada share sket kat wal sendiri, ada juga kawan lama2 yang usha pasal vitamin shaklee nie..

Ada member sekolah rendah, bulab lepas baru start ambik ESP dan alfafa dan bulan ni terus join ahli, beli 3 Canister ESP untuk standby bulan puasa.



Susu makin bertambah dan makin pekat gara2 ESP dan alfalfa nie. Alhamdulillah, lebih ramai yang sukakan shaklee nie sebab keberkesanan.



Malam ni baru pas berwassap rasa teruja nak tolong kawan tampil sihat



Baru je selesai berwassap..huhu. Minta advise pasal member czer untuk set pantang dan menyusu. Syukur alhamdulillah, lebih ramai yang sukakan shaklee sebab serasi bersama (ayat..haha). Tapi itu la kenyataan kan.

Ni yang best tentang shaklee, kegembiraan customer adalah kegembiraan kita sebagai pengedar bebas shaklee sebab tu tak pernah head hunter untuk join shaklee, sume kebanyakkan yang dengan suka hati diorang mmg dah jatuh cinta dengan shaklee.. Takkan nak jatuh cinta sorang, tu yang sharing dengan orang lain.

Semoga lebih ramai sedar tentang kepentingan menjadi kesihatan bermula dari harini ye.. Kesihatan adalah pelaburan jangka masa panjang

**Nota kaki:: nak jana income dengan shaklee, modal serendah rm75 untuk seumur hidup je.. Murah2 je kan, tak perlu nak wat loan bagai la..yang penting kita boleh tolong lain sihat juga

Untuk customer area johor, boleh roger 
Haslina Sulfani SMS / Wassap - 019 7016040

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.







Sila PM utk mendapatkan detail mengenai produk:
Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS - 0199517292
FB - http://www.facebook.com/pokoksena85
Fan Page - http://www.facebook.com/JomSinggah09
Your Shaklee Independent Distributor (ID - 854784)


Untuk Jawapan Segera -->> ISI FORM INI    

No comments:

Post a Comment

Sila komen ye..jangan malu-malu

JAWAPAN SEGERA

Name:
Email Address:
Pertanyaan mengenai produk @ harga

Form provided by Freedback.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM SINGGAH E-STORE