Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.
Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

**Terima Kasih Yee.. Dapatkan Pelbagai Diskaun Menarik di JOM SINGGAH

^^FANPAGE - JOM SINGGAH- TIP KESIHATAN PERCUMA^^

JOM SINGGAH on Facebook
ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Untuk Sebarang Pertanyaan - ISI FORM NIE





Thursday, March 1, 2012

Nak Rahsia Kulit Cantik - Tips Muka Berseri - Petua Lama VS Petua Moden

Tips Muka Berseri Cara 1 :

Cuci muka anda dengan air basuhan beras. Saya menggunakan air basuhan kali ke-2. Air basuhan kali pertama biasanya agak gatal. Lakukannya pada setiap hari, sehari sekali. Kulit muka bukan sahaja bersih berseri, malahan akan menjadi bertambah cerah dan lembut

Tips Muka Berseri Cara 2 :


Setiap kali nasi yang dimasak hampir kering,
ambil 2 sudu makan air nasi tersebut (airnya kelihatan agak pekat). Lumurkan pada seluruh wajah dan leher ketika masih suam. Biarkan sehingga kering, kemudian barulah dibilas



Nak Muka Berseri-seri, kena rajin amalkan Tips Muka berseri kat atas nie.. Anda ada 2 cara Tips Muka Berseri.. moga mendapat manfaat..

Kalau nk cepat  dan cara moden untuk wajah berseri @ kulit cantik berseri, jom try Set Kecantikan..Insyallah banyak Testimoni yang menyatakan berkesan

--->> TESTIMONI CUSTOMER





Dapatkan Vitamin E dengan harga lebih murah.. sementara stok masih ada

Set Kecantikan mengandungi vitamin-vitamin hebat untuk mendapatkan kulit cantik iaitu Vitamin B com, C & E

B Complex:
B for Beauty. Riboflovin juga dikenali sebagai B2 membantu mendapatkan kulit yang berseri dan rambut yang sihat.

Vitamin C:
Anti oksida yang baik yang melindungi sel. Vitamin C adalah asas penting dalam penghasilan kolegen. Vitamin C membantu dalam proses pemulihan kulit terutama apabila tercedera.

Vitamin E :
Anti oksida yang baik dan sangat powerful dalam penjagaan kulit. Mampu mencerahkan parut dan memulihkan luka. Melembabkan kulit juga mengurangkan kedutan.

Nak testimonial Set D ni? Saya share kisah Beeha di bawah nie


segalanya bermula secara serius bila mak saya tegur muka saya dah naik kusam dan tak bermaya, tak berseri..(semuanya takkk belaka..huaaa)..mak pesan (as usual) kena jaga penampilan utk suami padahal saya baru anak satu..sibuk, tak de masa bukan ukuran..mak cepat aje suh saya ambik any types of supplements utk kulit or makan ape2 for my body, energy dan yg penting dari dalaman..sbb saya selalu letih aje..masa tu kalut dok cari cermin belek muka sendiri (baru perasan dah lama tak tgk cermin ehehee) mmg betul mak kate..kusam, xde seri dah, bwh mata gelap, dan yg penting saya sendiri tak de feel nak tgk muka sendiri...saya tak de hati nak cuba supplement dari farmasi sbb saya ade gak makan EPO dan vitamin C kat farmasi tp xde effect lgsg..so nak dijadikan cerita, saya jumpa di blog, saya ambik masa agak lama study ..berhari2 utk dapatkan keyakinan utk beli trial set D..mcm2 saya email..alhamdulillah, trial set D saya makan..2 minggu pas tu saya perasan kulit saya mula moist, lembab..masa tu laaa nak tambah ESP sbb teruja dgn kesan Shaklee atas saya..keberkesanan ESP tak perlu laa saya nak cite lg..dan sbb tu ESP mmg antara yg HOT kat Shaklee..


Jom ikuti kisah penjagaan kulit Shaklee yang dikongsikan oleh Ilyana...

"saya beli set ni atas cadangan kawan. (Suriawati)
selepas setahun (kami berjumpa kembali) baru saya perasan perubahan pd wajah beliau.

jadi saya tak harap perubahan yg besar untuk bulan pertama ni :)
menurut beliau sendiri, perubahan terasa pd wajah lebih flawless hanya selepas setahun mencuba. beliau sendiri pun mengambil 2-3 kali trial set utk permulaan."
Owh ya, merujuk kepada soalan Ilyana di atas, sel kulit memerlukan 21 hari untuk di ganti dengan sel baru. Maka, dalam masa sebulan belum pasti akan nampak perubahan yang ketara. Walaubagaimanapun, tetap akan terdapat perubahan, antara anda sedar atau tidak. Yang pasti, wajah muka akan kelihatan berseri (tidak kusam) apabila anda mula mengambil Shaklee Set D ini.

Jom ikuti pengalaman Liena yang mencuba Set D, Set Kecantikan Shaklee selepas berpuas hati dengan Set B.

Saya mula2 mencuba produk Shaklee dari colleague saya, from genkimomma. First try , tak silap saya mencuba Trial Pack B ( consist of Vit-B , Vit-C,Vitalea and Alfalfa ) ..Disebabkan saya selalu mengantuk dan lesu ketika di pejabat , mungkin disebabkan housechores di rumah ..:) .

Alhamdulillah , kurang rasa mengantuk , dan yang paling pasti dengan mengambil alfalfa , sistem pelawasan semakin ok :) ..Buleh dikatakan setiap pagi , saya akan ke toilet , tak macam dulu2 , makin kerap ..dan plus perut kurang rasa sebu or 'rasa tak sedap' , cam nak tak nak ke toilet ,saya pasti anda pun pernah rasa begitu bukan ..??

Kemudian , the next try plak ..saya mencuba Set D Skin care set ( consist of Vit-B,Vit-C,Vit-E )

Saya ade masalah kulit sensitif , ade bintik2 merah kat bahagian pipi and bekas2 jerawat ..dah cuba mcm2 produk muka tapi tak berubah pun , sometimes it makes things worst ..Mungkin sebab terlalu byk chemical in that product , not so sure though ..

Mula2 pakai dalam 2 minggu , muka saya mengelupas ( mungkin untuk proses pemulihan ) dan tak lama dlm 3 minggu selepas tu , alhamdulillah nampak perubahan ..skin jadi lebih lembut dan sedikit demi sedikit bintik merah dan bekas hitam2 parut jerawat makin hilang ..Since that day , im more consistent in taking supplement ...Ye la nak cantik punye pasal :p ...

Sangat2 merekomen this skin care set ...im fully satisfied with the result ...Dan saya juga sudah memperkenalkan produk ini juga kepada adik saya ...N again , result sgt2 memberangsangkan ...parut2 itam di mukanye hilang dlm masa 2 minggu memakan set ini ...:)

Kalau anda dah teruja dengan tips kulit cantik moden dan ringkas, sila hubungi saya untuk mendapatkan Set D anda pula!

Tambahan Energizing Soy Protein untuk kesan yang lebih baik pada harga extra special.


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Bg yang kekangan kewangan, sila contact utk mendapat harga istimewa:



Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS - 0199517292
Fanpage - JOM SINGGAH 
 

1 comment:

  1. Thanks yach atas sharingnya moga saya juga bisa menjadi cantik

    ReplyDelete

Sila komen ye..jangan malu-malu

JAWAPAN SEGERA

Name:
Email Address:
Pertanyaan mengenai produk @ harga

Form provided by Freedback.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM SINGGAH E-STORE