Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.
Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

**Terima Kasih Yee.. Dapatkan Pelbagai Diskaun Menarik di JOM SINGGAH

^^FANPAGE - JOM SINGGAH- TIP KESIHATAN PERCUMA^^

JOM SINGGAH on Facebook
ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Untuk Sebarang Pertanyaan - ISI FORM NIE





Wednesday, February 29, 2012

Set Berpantang - Vitamin dan jamu, mana satu menjadi pilihan?



Ini testimoni yang diberi oleh salah seorang customer saya .... beliau menggunakan tips yang saya berikan dan alhamdulillah beliau sangat berpuashati.



Berpantang dengan vitamin membuatkan badan cepat sihat, recover dan sangat membantu dalam penghasilan susuibu apabila si ibu kerap melakukan stimulasi melalui pam atau hisapan bayi.

Saya sendiri amalkan hanya vitamin semasa berpantang kerana ia sangat membantu terutama sebab saya melahirkan secara secearean. Jika sakit tempat potong itu tidak diatasi, ia akan mengganggu emosi si ibu dan ini akan menjejaskan penghasilan hormon prolaktin yang menyumbang kepada kelancaran penghasilan susuibu.

Jika anda berpantang dengan jamu, hakikatnya badan akan bekerja lebih keras untuk mengurai kandungan jamu itu untuk mendapatkan vitamin dan galian yang terdapat di dalam jamu tadi. Berbeza apabila kita amalkan makan vitamin sahaja. Ia memudahkan sel menyerap vitamin dengan lebih mudah ditambah pengambilan air yang mencukupi.

Jika anda bakal melahirkan, apa kata cuba berpantang dengan vitamin...insyaALLAH dengan izin ALLAH anda juga mampu menikmati apa yang customer ini nikmati!




Credit - anakkuwiraku.com

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Bg yang kekangan kewangan, sila contact utk mendapat harga istimewa:



Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS - 0199517292
Fanpage - JOM SINGGAH 
 

No comments:

Post a Comment

Sila komen ye..jangan malu-malu

JAWAPAN SEGERA

Name:
Email Address:
Pertanyaan mengenai produk @ harga

Form provided by Freedback.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM SINGGAH E-STORE