Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.
Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

**Terima Kasih Yee.. Dapatkan Pelbagai Diskaun Menarik di JOM SINGGAH

^^FANPAGE - JOM SINGGAH- TIP KESIHATAN PERCUMA^^

JOM SINGGAH on Facebook
ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Untuk Sebarang Pertanyaan - ISI FORM NIE





Thursday, March 8, 2012

Tambah Imuniti/antibodi.....Nutriferon.. sebagai perisai

pa yang saya nak share di sini ialah..dari segi supplemen/atau pemakanan tambahan untuk meningkatkan system imuniti badan…bolehla cuba nutriferon Shaklee..... 

Nutriferon telah dihasilkan oleh seorang doktor dari Jepun iaitu ,Immunologist Dr. Yasuhiko Kojima (sumber:Shaklee - After an exhaustive review of thousands of compounds and 200 herbs, Dr. Yasuhiko Kojima isolated four ingredients (Pumpkin seeds extract, Safflower flowers extract, Plantago Asiatica seeds and Japanese Honeysuckle flowers extract) that promote general well-being.).

 Ianya bagus untuk mengukuhkan sistem imun kita. Ianya selamat diambil oleh ibu yang menyusu dan mereka yang mempunyai masalah system imuniti yang lemah.. Nutriferon sangat penting kepada tubuh badan kerana ia membantu untuk boost our imune system. Ia lebih ketara berkesan ke atas mereka yang mempunyai masalah kesihatan yang kronik seperti kencing manis, kanser, asthma, dan banyak lagi.....

Jadi apa beza vitamin seperti A,C,E dan Nutriferon ni?..Vitamin adalah lebih ditujukan kepada mereka yang sihat dan mereka yang baru pulih dari sakit untuk mengelakkan daripada mendapat sakit. ..........Namun nutriferon lebih spesifik untuk meningkatkan imune system mereka yang bermasalah dalam kesihatan.

Contoh aplikasi Nutriferon: Ibu yang sedang menyusukan anak memerlukan makanan tambahan memastikan susuibu mempunyai antibodi yang tinggi. namun masih terdapat ibu2 yang mengalami anaknya masih mudah sakit hatta memberi susuibu dengan sepenuhnya. Rata2 ibu ini disarankan mengambil 4-5 jenis buah sehari agar keperluan vitamin C 500-1000mg dipenuhi...Tapi kalau tak mampu nak makan 4-5 jenis buah2an,makanlah supplemen....tapi kalau pengambilan vitamin C sudahpun ditingkatkan dan anak sakit masih melebihi seminggu,.Maka apa yang boleh di sarankan,ambillah "immune booster" iaitu Nutriferon.

Testimoni pengguna Nutriferon (Norita)
Ibu sendiri hanya akan mengambil ini apabila ibu rasakan badan ibu terlalu imun dengan vitamin C dimana pengambilan Vitamin C tidak memberi kesan seperti yang ibu harapkan sebagai contoh dimana ibu , abah dan Addin dan Nasa mendapat conjunctivitis. Ibu mengamalkan pengambilan nutriferon agar ianya ada di dalam susuibu dan agar Nasa mendapat manfaatnya supaya cepat recover. Alhamdulillah berhasil.Baru2 ini seorang customer ibu , seorang guru di salah sebuah sekolah di Kuala Lumpur... cikgu Nani. 
 Beliau mengadu dengan ibu bahawa anaknya telah mendapat selsema dan berlarutan melebihi seminggu iaitu 9-10 hari . Ibu mana yang tidak risau apabila anaknya sakit dan lambat beransur baik? Maka oleh kerana pengambilan 2 biji vitamin C sehari tidak memberi kesan ke atas anaknya maka ibu menyarankan cikgu Nani mengambil Nutriferon as "immune boster". Alhamdulillah setelah mengambil 2 peket , selsema anaknya reda

Saya sendiri pernah mencuba Nutriferon.(cuma alhamdulillah saya jarang demam teruk)...biasanya dulu kalau saya demam teruk...saya ambil 1 peket Nutriferon...alhamdulillah.reda demam saya...

dan buat ibu yang sedang menyusu...jika anda demam atau baby anda demam yg lambat untuk pulih..cubalah Nutriferon...., ini kerana pengambilan sepeket seminggu insyaAllah membantu antibodi anak menjadi lebih kuat dalam menghadapi cabaran pelbagai virus penyakit sekarang ni..
credit

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Bg yang kekangan kewangan, sila contact utk mendapat harga istimewa:



Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS - 0199517292
Fanpage - JOM SINGGAH 
 

No comments:

Post a Comment

Sila komen ye..jangan malu-malu

JAWAPAN SEGERA

Name:
Email Address:
Pertanyaan mengenai produk @ harga

Form provided by Freedback.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM SINGGAH E-STORE