Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.
Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

**Terima Kasih Yee.. Dapatkan Pelbagai Diskaun Menarik di JOM SINGGAH

^^FANPAGE - JOM SINGGAH- TIP KESIHATAN PERCUMA^^

JOM SINGGAH on Facebook
ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Untuk Sebarang Pertanyaan - ISI FORM NIE





Wednesday, October 26, 2016

Air Detoks minuman harian yang terlajak sedap dengan titisan STEVIA



jom layan resipi air detoks lagi dan lagi.. Standby untuk esok nie. Tapi 3 shaker memang tak cukup untuk minum sehari. Bagi yang nak kurus elok sesangat la. Yang tak suka air kosong, baik minum air berperisa yang sedap iaitu plus stevia. Air detok jadi makin sedap dan terlajak sedap dengan stevia. Memang kena cuba tau..


Sapa yang nak kurus wajib cuba stevia nie.. gula boleh stop tapi air manis tetap layan macam biasa.. ZERO kalories.. tak perlu risau banyak kalori yang terpaksa diambil masa minum air manis.

Resipi Air Detoks - Limau, Asam Keping dan 3titis Stevia..
Resipi Air Detoks - Limau, Asam Keping dan 3titis Stevia..

Jadi apa lagi meh la cuba ye. Kalau nak kurus Asam keping memang kena jadi menu utama. Sedap dan terlajak sedap je. Budget pun murah sangat2. Tak perlu kos mahal pun.. hihi. Tapi skali skala boleh tambah buah2 lain yang lagi sedap. Tapi jangan lupa titiskan stevia sebab stevia akan buat air detoks lagi sedap dan sedap sampai takleh nak miss minum setiap hari. Tak perlu risau pasal KALORI.. ZERO je tau.


Mencegah Lebih baik dari Mengubati



Stevia Bukan Ubat tapi Penganti Gula Putih Terbaik.

Harga Sebotol RM50 Sahaja Exclude Postage..

Beli 3Botol RM140 Free Membership dan Ulangan RM60 utk 2botol.

Cod sekitar bandar Kota Bharu ye hingga koklanas.. tapi dari tunjung hingga koklanas ikut kelapangan sahaja.. kota bharu insyallah setiap hari ye..

**************************************************************************
withlove
Mcna
sms/wassap 0199517292

Ig @sneklazatsedap

3 comments:

Sila komen ye..jangan malu-malu

JAWAPAN SEGERA

Name:
Email Address:
Pertanyaan mengenai produk @ harga

Form provided by Freedback.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM SINGGAH E-STORE