Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.
Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

**Terima Kasih Yee.. Dapatkan Pelbagai Diskaun Menarik di JOM SINGGAH

^^FANPAGE - JOM SINGGAH- TIP KESIHATAN PERCUMA^^

JOM SINGGAH on Facebook
ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Untuk Sebarang Pertanyaan - ISI FORM NIE





Wednesday, October 26, 2016

Resipi Air Detoks untuk kurus dan SIHAT



Jom cuci mata sket tengok air detoks yang super nyummy dengan color buah2an.. sedapnya.. Tapi admin ni kalau masam2 memang tak reti nak telan, tak sanggup nak telan juga kalau nak kurus. Takkan nak letak gula kan, jadi air manis biasa je la. Tak sihat gak dengan gula putih tapi dengan STEVIA memang best.. semua air detoks yang masam jadi sedap gara2 1-2titis stevia.. nyummmmyyy.. 

Selamat mencuba resipi air detoks ye.. sharing dr mejuez.com

1. Resepi Air Detox Timun Dengan Grapefruit Bersama Lemon Dan Daun Pudina


Resepi Air Detox Timun Dengan Grapefruit Bersama Lemon Dan Daun Pudina

Dapatkan bahan di atas seperti timun, grapefruit, lemon dan juga daun pudina. Lepas itu hiriskan ½ biji grapefruit, timun, dan lemon tadi bersama beberapa helai daun pudina. Setelah selesai, masukan kesemua bahan tadi ke dalam 1 jag berisi air kosong. Lepas itu simpan ke dalam peti sejuk untuk sejukkan selama 5 jam atau lebih dan tidak melebihi 3 hari. Pastikan minum dengan kerap.

Tahukan anda? Buah lemon ataupun buah limau nipis dapat membantu tubuh badan anda untuk mengeluarkan toksin yang terkandung dalam tubuh. Untuk buah grapefruit pula ia dapat membakar sel-sel lemak dalam tubuh. Bagi buah timun pula bersifat diuretik dan ia juga dapat membantu menggalakkan pengeluaran air berlebihan dalam badan kita. Manakala untuk daun pudina pula memudahkan perkumuhan


2. Resepi Air Detox Timun Bersama Buah Lemon


Resepi Air Detox Timun Bersama Buah Lemon

Dapatkan bahan di atas seperti sayur timun dan buah lemon. Lepas itu seperti biasa, hiriskan kepada ½ biji timun dan lemon. Setelah selesai, masukan kesemua bahan tadi ke dalam 1 jag berisi air kosong. 

Lepas itu simpan ke dalam peti sejuk untuk sejukkan selama 5 jam atau lebih dan tidak melebihi 3 hari. Pastikan minum dengan kerap.


3. Resepi Air Detox Halia Bersama Buah Lemon


Resepi Air Detox Halia Bersama Buah Lemon

Bahan untuk buat air detox ini menggunakan bahan resepi seperti halia dan juga buah lemon. Halia merupakan penawar bagi semua penyakit. Apabila kita mencampurkan halia bersama buah lemon ke dalam air kosong, ia juga menjadi penyahtoksikan dalam tubuh dengan cara yang terbaik. 

Masukkan jus buah lemon bersama hirisan ½ inci halia ke dalam air kosong.

Simpan seperti biasa ke dalam peti sejuk dan amalkan minum air detox ini setiap pagi. Ia dapat membantu dan dapat merawat pelbagai penyakit di tubuh badan dan juga di dalam badan kita.

Dalam masa yang sama, ia juga dapat mengeluarkan toksin yang berkumpul.


4. Resepi Air Detox Dengan Buah Tembikai


Resepi Air Detox Dengan Buah Tembikai

Bahan untuk buat air detox menggunakan buah tembikai sememangnya sedap dimimun bila keadaan dalam cuaca panas. Potong kecil-kecil buah tembikai lepas itu masukkan kedalam air yang berisi air kosong di dalam jug. Setelah selesai, simpan air tembikai detox tadi ke dalam petu sejuk selama beberapa jam. Lepas itu boleh di minum seperti biasa. Buah tembikai juga mempunyai vitamin dan mineral yang boleh membuang toksin dalam badan.

5. Resepi Air Detox Buah Kiwi Bersama Strawberi


Resepi Air Detox Buah Kiwi Bersama Strawberi

Bahan perisa manisan semulajadi yang terbaik untuk air detox adalah menggunakan buah kiwi dan juga buah strawberi. Buat hirisan untuk 2 buah kiwi bersama strawberi. Setelah selesai memohon hirisan cantik, masukan terus ke ke dalam jag minuman yang berisikan air kosong. 

Simpan dan sejukkan di dalam peti sejuk selama beberapa jam untuk meningkatkan lagi rasa yang lebih sedap.  

Buah Kiwi kaya dengan vitamin A dan E dan ia juga dapat membantu melawan beberapa penyakit radikal bebas. Buah kiwi bersama strawberi dapat mengeluarkan toksin dan ia juga dapat memulihkan kecerahan kulit.


Ok selesai sudah 5 Senarai Resepi Cara Buat Air Detox Untuk Kurus supaya korang praktikan untuk mendapatkan susuk badan yang kurus dengan badan yang cantik lagi ideal. Apa yang penting adalah buang toksin dalam badan, dan jangan makan makanan yang mengandungi bahan yang boleh mendatangkan banyak lemak.

Jangan terlalu suka makan makanan segera. Tolong jaga perut supaya perut korang sentiasa hensem cantik lagi bergaya.


kredit mejuez.com
Mencegah Lebih baik dari Mengubati



Stevia Bukan Ubat tapi Penganti Gula Putih Terbaik.

Harga Sebotol RM50 Sahaja Exclude Postage..

Beli 3Botol RM140 Free Membership dan Ulangan RM60 utk 2botol.

Cod sekitar bandar Kota Bharu ye hingga koklanas.. tapi dari tunjung hingga koklanas ikut kelapangan sahaja.. kota bharu insyallah setiap hari ye..

**************************************************************************
withlove
Mcna
sms/wassap 0199517292

Ig @sneklazatsedap

2 comments:

  1. replica bags aaa hermes replica handbags n7l07p0m05 best replica bags online 2018 replica bags hermes replica gucci bags c8p45a4a31 replica bags louis vuitton replica bags supplier Visit Your URL n7k68w5r21 replica bags pakistan

    ReplyDelete

Sila komen ye..jangan malu-malu

JAWAPAN SEGERA

Name:
Email Address:
Pertanyaan mengenai produk @ harga

Form provided by Freedback.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM SINGGAH E-STORE