Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.
Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

**Terima Kasih Yee.. Dapatkan Pelbagai Diskaun Menarik di JOM SINGGAH

^^FANPAGE - JOM SINGGAH- TIP KESIHATAN PERCUMA^^

JOM SINGGAH on Facebook

Untuk Sebarang Pertanyaan - ISI FORM NIE





Monday, January 6, 2014

Ariana Rose lagi.. terjebak sudah

Alahai che mek molek sungguh2 dah terjebak sudah denvan cerita Akasia Ariana Rose. Sememang akan jadi bualan semua yang minat dengan cerita Ariana Rose. Specialkan sebab nama cerita atas nama Herion nya Arianna Rose. Terjebak dengan cerita Ariana Rose sebab heronya..hahah.
Heroin pun best juga la..



Apa2 pun lepas ini isnin hingga khamis boleh menunggu cerita akasia lak ariana rose tapu magrib kena dahulu kan ye. Kalau ada yang rekod kan senang. Nak Tonton kat tonton macam tak cukup quota wifi je..haha

Selamat menonton Akasia Ariana Rose ye semua.

No comments:

Post a Comment

Sila komen ye..jangan malu-malu

JAWAPAN SEGERA

Name:
Email Address:
Pertanyaan mengenai produk @ harga

Form provided by Freedback.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM SINGGAH E-STORE