Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.
Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

**Terima Kasih Yee.. Dapatkan Pelbagai Diskaun Menarik di JOM SINGGAH

^^FANPAGE - JOM SINGGAH- TIP KESIHATAN PERCUMA^^

JOM SINGGAH on Facebook

Untuk Sebarang Pertanyaan - ISI FORM NIE





Wednesday, August 29, 2012

Kenapa Perlu Ambil Suplemen???


Saya nak tanya... Perlu tak ambil suplemen??? Mesti ada yang jawab PERLU, ada yang jawab TAK PERLU... Ok, cuba baca kat bawah ni sebab2 kenapa perlu ambil suplemen....




Sering terdedah terhadap PENCEMARAN ALAM SEKITAR




Mengamalkan GAYA HIDUP TIDAK SIHAT




makanan seimbang


Badan kita memerlukan DOS YANG LEBIH TINGGI bagi sesetengah NUTRIEN









Kebanyakkan rakyat MALAYSIA MAKAN IKUT SELERA





Gangguan PENYERAPAN NUTRISI daripada makanan



BUAH-BUAHAN dan SAYUR-SAYURAN mungkin TERJEJAS atau TERCEMAR



KEHILANGAN NUTRIEN dalam makanan akibat proses memasak/pemanasan.




Ok, dah baca kan... So macam mana? Rasa-rasanya perlu tak kita ambil suplemen??  Bagi saya, perlu... tapi bukan setiap jenis vitamin perlu diambil... ambil mana yang tak cukup je sudah memadai... ikut keperluan semasa tubuh badan individu... Kalau taknak ambil suplemen pun boleh... Cubalah sedaya upaya untuk mengubah tabiat atau corak pemakanan dan gaya hidup kita... InsyaAllah boleh... Pilihan di tangan anda.... 
Have a nice day!!!

kredit- http://syuhada-wahi.blogspot.com

Email - pokoksena85@yahoo.com 
SMS - 0199517292 
FB - http://www.facebook.com/pokoksena85 
Fan Page - http://www.facebook.com/JomSinggah09 
Your Shaklee Independent Distributor (ID - 854784)

No comments:

Post a Comment

Sila komen ye..jangan malu-malu

JAWAPAN SEGERA

Name:
Email Address:
Pertanyaan mengenai produk @ harga

Form provided by Freedback.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM SINGGAH E-STORE