Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.
Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

**Terima Kasih Yee.. Dapatkan Pelbagai Diskaun Menarik di JOM SINGGAH

^^FANPAGE - JOM SINGGAH- TIP KESIHATAN PERCUMA^^

JOM SINGGAH on Facebook

Untuk Sebarang Pertanyaan - ISI FORM NIE





Friday, September 30, 2016

Beli Pemanis Semualajadi Stevia dan dapat memacam. Suka ke tidak??




Pernah tak anda membeli #GULA kat kedai runcit lepas tu dapat
👉 KHAIRAT KEMATIAN
👉 BONUS BULANAN
👉 BONUS KUMPULAN
👉 REEDEM BAUCER MINYAK
👉 REEDEM HANDPHONE ATAU TAB


Ada tak? ataupun anda dapat mcm ni..
😨 POTONG KAKI
😔 BERAT BADAN MENINGKAT
😖 BERCUTI DIHOSPITAL
😭 HILANG KERJA
😢 SAKIT SANA SINI
😤 BANYAK DUIT ABIS

Ye !! kita telah mewarisi GULA PASIR sejak turun temurun, sukar untuk kita meninggalkan Gula Pasir walaupun ia sebenarnya adalah racun putih yang merosakkan tubuh kita secara perlahan dan tidak akan memberi apa-apa keuntungan kepada kita.
🌟NAK JADI PENGGUNA STEVIA TANPA MENJUAL?!

Takde masalah, jadi pengguna pun anda akan dapat Reward Point cukup masa boleh reedem Hadiah dan jika anda pengguna yang aktif anda boleh claim Khairat Kematian ataupun Wang Ehsan kemalangan, siapa nak bagi semua ni dengan modal serendah yang didalam pakej.
🌟NAK JADI PENJUAL !!

Amat dialu-alukan, tetapi saya nasihatkan awal-awal supaya mengambil pakej yang mempunya lebih dari 3 akaun supaya pendapatan anda berganda-ganda, saya dah withdraw berulang kali, ternyata ianya amat membantu ekonomi saya.

PENDAFTARAN AHLI DIBUKA !!

PAKEJ AHLI RCC KEAHLIAN SEUMUR HIDUP!
Silver Rm 140 - 3 botol stevia
Gold RM 420 - 9 botol stevia
Platinum RM 980 - 21 botol stevia

🌟🌟🌟BEST KE JADI AHLI RCC 🌟🌟🌟
👉 beli sekotak ( 3 botol stevia) RM 140 automatik jadi ahli seumur hidup tanpa perlu renew bagai.
👉 diskaun belian produk. Sebotol boleh dapat rm30. ( harga bukan ahli rm50)
👉 berpeluang untuk menuntut khairat kematian.
( rm4000)
👉 boleh tuntut untuk pasangan, ibu bapa dan anak anak kita ( khairat kematian) walaupun mereka bukan ahli. ( rm2000)
👉 boleh tuntut bantuan kebajikan sekiranya berlaku kemalangan ( patah), bencana alam dan melibatkan rumah sendiri atau sewa. (Rm1000-rm5000.)
👉 belian produk RCC ( kopi atau stevia) akan dapat mata ganjaran. Mata ganjaran boleh dihimpun dan ditebus. ( baucar minyak, beli belah, tab, laptop, umrah, perlancongan, deposit kereta mewah dll)

Semua diatas hanya anda jadi AHLI RCC SAHAJA.

Tidak perlu buat bisnes bagai.

Just ahli.

Tukar gula kepada stevia.

Dan nikmati kelebihan menjadi ahli RCC. 😎😎😎


Mencegah Lebih baik dari Mengubati


Stevia Bukan Ubat tapi Penganti Gula Putih Terbaik.

Harga Sebotol RM50 Sahaja Exclude Postage..

Beli 3Botol RM140 Free Membership dan Ulangan RM60 utk 2botol.

Cod sekitar bandar Kota Bharu ye hingga koklanas.. tapi dari tunjung hingga koklanas ikut kelapangan sahaja.. kota bharu insyallah setiap hari ye..

**************************************************************************
withlove
Mcna
sms/wassap 0199517292

Ig @sneklazatsedap

No comments:

Post a Comment

Sila komen ye..jangan malu-malu

JAWAPAN SEGERA

Name:
Email Address:
Pertanyaan mengenai produk @ harga

Form provided by Freedback.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM SINGGAH E-STORE