Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.
Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

**Terima Kasih Yee.. Dapatkan Pelbagai Diskaun Menarik di JOM SINGGAH

^^FANPAGE - JOM SINGGAH- TIP KESIHATAN PERCUMA^^

JOM SINGGAH on Facebook

Untuk Sebarang Pertanyaan - ISI FORM NIE





Wednesday, July 18, 2012

Risau Anak Sering Deman ? Ketahui Cara Penyelesaiannya..




Risau dengan anak deman?

 Anak sering deman dan sukar makan anatara masalah biasa bagi anak yang sedang membesar. Bagi ibu yang bekerja, anak deman setiap bulan bukan sesuatu yang pelik. Mana taknya, hari ini anak sihat, bila hantar ke rumah pengasuh atau taska, esok lusa kembali deman semula berjangkit dari kekawan yang deman di taska

Penyelesaiannya, berilah anak anda Mealshake.
Mealshake. ini merupakan supplement yang terbaik untuk anak. Ini kerana ia mengandungi protein dan multivitamin yang diperlukan oleh badan anak untuk membesar dengan kuat dan sihat.

Antara Khasiat Mealshake. ialah:

- Meningkatkan sistem imun anak, jadi anak jarang deman dan lebih sihat serta sukar dijangkiti penyakit
- Meningkatkan selera makan anak
- Membantu mengurangkan masalah eczema
- Membantu mengurangkan parut pada kulit anak
- Membantu mengurangkan sembelit anak
- Membantu mencantikan struktur kulit yang bermasalah

Antara testimoni yang teruja dengan Mealshake nie

Testimoni pelanggan yang menggunakan Mealshake Shaklee


" sy beli
Mealshake. shaklee agak mahal..tp utk bg dia selera makan..sy sanggup..kan wee.. nampak dah ada perubahan, klu x before ni dok nk minum susu je"


Testimoni pelanggan yang menggunakan Mealshake Shaklee

Testimoni pelanggan yang menggunakan Mealshake Shaklee

Alhamdullillah, kebanyakkan testimoni dari pelanggan semua nye positif. Siapa yang tak sayang anak kan? Kalau boleh semua mak ayah ingin yang terbaik untuk anak2 mereka. Bila anak sihat, kita pun senang hati nak keluar bekerja dan tak ada masalah untuk mengambil cuti.

Bonus dengan pengambilan Mealshake. ni, anak lebih berselera dan tiada lagi masa nk main kejar untuk suh makan je. Apa yang penting, kita pun senang hati bila anak sihat & susah nk deman semua tu.

Utk membaca lebih banyak info MEALSHAKE -- sila klik DISINI

Membaca lebih banyak testimoni dari pelanggan --> sila klik DISINI

Pada anda diluar sana yang inginkan yang terbaik untuk anak anda, Mealshake adalah pilihan terbaik & tepat dan memadai dengan harga & khasitan.


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit 

Sila PM utk mendapatkan detail mengenai produk: 
Email - pokoksena85@yahoo.com 
SMS - 0199517292 
FB - http://www.facebook.com/pokoksena85 
Fan Page - http://www.facebook.com/JomSinggah09

No comments:

Post a Comment

Sila komen ye..jangan malu-malu

JAWAPAN SEGERA

Name:
Email Address:
Pertanyaan mengenai produk @ harga

Form provided by Freedback.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM SINGGAH E-STORE