Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.
Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

**Terima Kasih Yee.. Dapatkan Pelbagai Diskaun Menarik di JOM SINGGAH

^^FANPAGE - JOM SINGGAH- TIP KESIHATAN PERCUMA^^

JOM SINGGAH on Facebook
ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Untuk Sebarang Pertanyaan - ISI FORM NIE





Wednesday, July 18, 2012

10 Sebab Kenapa Anda Perlukan Set Penyusuan






Alhamdulillah saban hari ramai ibu2 yang berpuas hati dengan set penyusuan. Rata-rata menyatakan kesan yang sangat baik dari segi kuantiti dan  kualiti susu ibu itu sendiri. Antaranya ada yang memberitahu sesu bertambah pekat & banyak. Set penyusuan bukan sekadar MILK BOOSTER semata-mata tetapi mempunyai banyak kebaikan yang lain apabila anada mengambil set penyusuan.
D i antara kelebihannya adalah :
Vitamin C - Berupaya meningkatkan sistem imun untuk ibu & baby, di mana badan ibu dan baby akan menjadi lebih kuat dan sukar dijangkiti penyakit. Jika deman sekali pun, kita akan cepat sembuh. Ianya juga sangat penting untuk membentuk kolegen yang penting utk kulit cantik berseri.
Vitamin B  - "B for Beauty", vitamin yang menjadikan kulit anda lebih berseri dan pada masa yang sama bertindak sebagai penenang dan berupaya menstabilkan emosi ibu
Multivitamin dengan Zat Besi (Vitalea) - Multivitamin terbaik yang mampu memberikan tenaga kepada ibu, mengurangkan masalah cepat letih dan lesu dan menjadikan ibu segar bertenaga sepanjang hari selain memastikan ibu dan baby dalam keadaan sihat.
Alfafa - bertindak sebagai MILK BOOSTER, juga sangat bagus dalm menyelesaikan banyak masalah wanita termasuk keputihan, kekering ketika bersama, mampu melawaskan dan juga membuang toksin dalam badan serta membantu mengurangkan eczema
Osteomatrik (Kalsium dengan Magnesium) - Bertindak sebagi MILK BOOSTER, dimana ia baik utk tulang dan gigi ibu dan baby, serta mampu mengurangkan sakit belakang dan lenguh2 sendi yang di alami oleh si ibu.
Enrgizing Soy Protein (ESP) - Merupakan protein soya yang sangat penting utk setiap sel badan, juga bertindak sebagai MILK BOOSTER terbaik. ESP juga mampun mencantikkan kulit, mengatasi eczema, menganjalkan payudara yang kendur, serta meningkatkan sistem pertahanan badan ibu dan baby itu sendiri
Secara keseluruhannya, set penyusuan boleh memberi manfaat seperti berikut :
  1. Susu ibu akan menjadi lebih pekat, lemak dan berkhasiat
  2. Susu ibu akan dihasilkan dengan lebih cepat, dengan syarat anda kerap pam setiap 2-3 jam sekali dan minu air yang kuantiti yang banyak
  3.  Kulit akan menjadi lebih cantik, mulus & berseri
  4. Badan akan menjadi lebih bertenaga, tidak mudak letih dan segar sepanjang hari
  5. Mengatasi masalah kepputihan, merapatkan & keintiman hubungan suai isteri makin bertambah
  6. Mengurangkan masalah kulit dan eczema yang dihidapi oleh baby atau ibu
  7. Sistem pertahanan badan anda akan meningkat dan baby akan lebih sihat dan kuat serta jarang demana sebab dia mendapat semua khasiat yang diambil oleh ibu melalui susu ibu
  8. Membentu semula payudara yang lebih cantik & anjal dengan pengambilan ESP
  9. MEngurangkan masalah sakit pinggang, lenguh sendi atau belakang dengan ada kalsium
  10. Membantu mengurangkan atau mengawal berat badan dengan alfafa bertindaks sebagai detoks
Begitu banyak kelebihan set penyusuanin dengan harga yang sangat berpatutan.  Jika anda tiada masalah penyusuan pun, saya pasti anda tetap akan mencuba kerana set nie berupaya menambah nutrisi dalam susu ibu di samping meningkatkan kesihatan ibu dan baby itu sendiri.
Jomtgk testimoni ibu2 yang telah set penyusuan nie
Testimoni Set Penyusuan
Testimoni Set Penyusuan
Testimoni Set Penyusuan
Testimoni Set Penyusuan
Testimoni Set Penyusuan
Testimoni Set Penyusuan

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Sila PM utk mendapatkan detail mengenai produk:
Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS - 0199517292
FB - http://www.facebook.com/pokoksena85
Fan Page - http://www.facebook.com/JomSinggah09

No comments:

Post a Comment

Sila komen ye..jangan malu-malu

JAWAPAN SEGERA

Name:
Email Address:
Pertanyaan mengenai produk @ harga

Form provided by Freedback.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM SINGGAH E-STORE