Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.
Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

**Terima Kasih Yee.. Dapatkan Pelbagai Diskaun Menarik di JOM SINGGAH

^^FANPAGE - JOM SINGGAH- TIP KESIHATAN PERCUMA^^

JOM SINGGAH on Facebook
ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Untuk Sebarang Pertanyaan - ISI FORM NIE





Thursday, December 4, 2014

Khasiat Ostemarik untuk keperluan kalsium harian..

Sebiji Ostematrik bersama segelas susu n 80badam..
Ostematrik bukan sekadar kalsium biasa

Sapa pengemar susu dan badam, angkat tangan laju2??. Orang kata kalau minum susu malam boleh buat kita lebih lena dibuai mimpi. Tapi tak semua boleh telan dengan rasa susu ni ye. Jangan risau ye sebab ada cara yang lebih baik dan senang je.. kalau tak minum susu, apakata telan je ostematrik setiap malam.. insyallah hasil tetap sama macam minum susu tapi rasa keperluan kalsium lebih lengkap dengan pengambilan 4biji ostematrik setiap malam.

Bagi mak ayah yang takleh nak minum susu, better provide ostematrik untuk mereka. Bukan apa, kesihatan tulang ni untuk jangka panjang. Bila kekurangan kalsium, badan mudah sakit.. kalau jatuh sket kekadang tulang boleh patah. Gerun kan tapi itu la kenyataan bila badan kita tak mendapat kalsium yang secukupnya.

Sorry banyak membebel lak.. haha. Sebenar memang suka sangat share pasal ostematrik sebab ostematrik memang vitamin favorite setiap malam.. kalau miss, cramp menyerang terutama waktu sejuk.. badan2 mula sakit masa bangun tidur.. tapi ada banyak kelebihan lain ostematrik nie.

Jom baca seimbas lalu pasal ostemarik ni ye.. dan keperluan kalsium harian.

Ostematrix Lebih Dari Sekadar Kalsium

Ostematrix membekalkan kalsium yang paling seimbang untuk memastikan kadar penyerapan adalah 99%. Formula unik dari mineral semulajadi dan garam mineral dari Laut Mati mengandungi Kalsium, Magnesium, Fosforus, Vitamin D, Zinc, Kuprum, Manganes dan Boron. Nutrien-nutrien ini perlu diambil bersama untuk penyerapan oleh tubuh dan menghalang endapan sesetengah mineral.

Manfaat Utama Ostematrix Shaklee

Menguatkan tulang: Kalsium menghalang osteoperosis, menguatkan kuku, gigi dan sistem saraf. Kalisum juga merawat tulang reput, menguatkan gusi dan merangsang darah untuk memekat.

Membantu masalah penyakit ricket: Meningkatkan penyerepan kalsium dan fosforus untuk meninggikan ketumpatan tulang, menguatkan kerangka dan memperbaiki penyakit periodontal.

Memperbaiki kekejangan dan kebas:Pengambilan 600mg kalisum sebelum tidur akan mengurangkan kebas-kebas, kekejangan, sakit sendi dan artritis

Meringankan stress: Ostematrix mengimbangi tekanan darah, memelihara denyutan jantung, membantu tidur yang lebih selesa dan membantu memperbaiki depresi, mood yang tidak tetap, sakit kepala dan pitam

Memperbaiki masalah haid: Kajian menunjukkan pengambilan 1000mg kalsium dan magnesium serentak meringankan sakit seaktu haid dan membantu membuang air kecil.

Mengaktifkan enzim tubuh untuk menghasilkan tenaga: Magnesium dalam Ostematrix adalah ion positif nombor dua penting didalam tubuh badan kita.

Pengalkalian tubuh: Kalsium adalah mineral alkalin, dan ianya berkesan memastikan imbangan PH tubuh. Ianya juga menghalang obesiti diwaktu umur tua.

Memelihara metabolism kerangka dan pertumbuhan otot: Ostematrix Shaklee mengandungi zink, Boron, Manganes dan Kuprum yang membantu memelihara metabolism kerangka badan

.Memperbaiki hiperaktiviti perut dan sakit gastrik

Memudahkan rembesan keluar sisa dari perut dan usus

2 comments:

Sila komen ye..jangan malu-malu

JAWAPAN SEGERA

Name:
Email Address:
Pertanyaan mengenai produk @ harga

Form provided by Freedback.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM SINGGAH E-STORE