Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.
Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

**Terima Kasih Yee.. Dapatkan Pelbagai Diskaun Menarik di JOM SINGGAH

^^FANPAGE - JOM SINGGAH- TIP KESIHATAN PERCUMA^^

JOM SINGGAH on Facebook
ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Untuk Sebarang Pertanyaan - ISI FORM NIE





Saturday, April 13, 2013

Kehamilan :: Bentuk Perut Ibu Hamil Gambarkan Jenis Kelamin Bayi






ibu Hamil Bentuk Perut Ibu Hamil Gambarkan Jenis Kelamin Bayi
Ibu Hamil dan melahirkan Seorang bayi ini merupakan suatu impian yang kaum hawa atau pasangan suami isteri. Bentuk perut ibu hamil dapat mendedahkan banyak rahsia bayi yang belum lahir. Benjolan yang berbeza pada setiap wanita, membuat para wanita kerap meramalkan jenis kelaminnya melalui bentuk perut.
Berikut ini adalah ramalan jenis kelamin bayi lewat bentuk perut ibu hamil:
Bentuk perut seperti tembikar
Bila anda mempunyai bentuk perut yang besar saat hamil, atau bulat sepenuhnya seperti tembikar, ini adalah bayi perempuan. Hal ini disebabkan oleh kedudukan janin dari anak perempuan yang membuat perut terus membesar.




Bentuk perut kecil
Ini kebalikan dari bentuk bayi perut semangka. Perut hamil yang bersaiz kecil menandakan, bahawa sang ibu akan melahirkan seorang bayi laki-laki. Kedudukan janin bayi laki-laki memang biasanya kecil dan membentuk bulatan kecil.


Kedudukan perut di bawah
Janin bayi laki-laki kerap melekat pada bahagian bawah rahim. Ini tandanya anda sedang mengandung bayi laki-laki. Ini sebabnya, banyak perempuan yang hamil bayi laki-laki mempunyai bentuk perut yang sedikit menurun.


Kedudukan perut tinggi
Jika perut anda hampir mendekati dada, ini isyarat bahawa anda akan mempunyai seorang putri. Hal ini dikarenakan janin bayi perempuan melekat pada janin bahagian atas.
Perut ketat seperti tertarik
Jika anda merasakan perut mengalami mengetatkan pada trisemester kehamilan, itu bererti tandanya anda sedang mengandung bayi laki-laki.
Namun, bila bentuk perut ibu hamil terus berubah-ubah dalam masa yang teramat sering, itu menandakan bahawa bayi anda akan lahir aktif. Ini kerana saat si bayi di dalam kandungan, ia terus bergerak dan bentuk perut si ibu mengalami perubahan.
kredit - http://seputarkita.info/
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.




Sila PM utk mendapatkan detail mengenai produk:
Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS - 0199517292
FB - http://www.facebook.com/pokoksena85
Fan Page - http://www.facebook.com/JomSinggah09
Your Shaklee Independent Distributor (ID - 854784)

Untuk Jawapan Segera -->> ISI FORM INI   


No comments:

Post a Comment

Sila komen ye..jangan malu-malu

JAWAPAN SEGERA

Name:
Email Address:
Pertanyaan mengenai produk @ harga

Form provided by Freedback.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM SINGGAH E-STORE