Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.
Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

**Terima Kasih Yee.. Dapatkan Pelbagai Diskaun Menarik di JOM SINGGAH

^^FANPAGE - JOM SINGGAH- TIP KESIHATAN PERCUMA^^

JOM SINGGAH on Facebook
ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Untuk Sebarang Pertanyaan - ISI FORM NIE





Saturday, March 8, 2014

Dulu 93kg Sekarang 76kg.. penurunan dalam 17KG..bestnya

Assalamualaikum dan selamat pagi semua. Pepagi dah baca testimoni pasal kurus. Misi memang nak kurus tahun ni tapi kekadang terbabas makan malam juga sebab teman cik suami yang balik dari keje nak makan kan.. Ish ish.. alasan je tu semua. Padahal boleh je teman tanpa makan. Kena berusaha lebih lagi nampaknya. Semoga Allah akan permudahkan dalam menjayakan misi untuk kurus. Tambahan lak badan memang jenis susah sangat nak turun berat badan. Kalau pengalaman lepas, penurunan yang paling cepat kena STOP makan nasi, Puasa dan exercise. Kalau berterusan gitu, insyallah sebulan 10kg pun cepat je. Semoga diberi kekuatan untuk buat aktiviti pelangsingan nie..haha.

Jom la baca kisah seorang kawan, Nurul yang berjaya menurunkan 17kg selama 3bulan dengan Set Kurus Shaklee. Memang best baca kisah orang yang dah berjaya.. ala2 kisah motivasi untuk terus berjuang. Bawah ni gambar nurul ye. Boleh baca kisahnya selanjutnya -- SINI

Perubahan saya selepas mengamalkan Set Kurus Shaklee
Perubahan saya selepas mengamalkan Set Kurus Shaklee.. Berat terkini 76kg.


" Selepas bersalinkan Ahmad Danial Haris pada 1 Mei 2013, saya mengambil keputusan untuk menurunkan berat badan saya.. Semasa dalam pantang, saya hanya menggunakan Set Berpantang Shaklee sahaja…Dan penggunaan set ini sangat-sangat membantu saya dalam proses pemulihan dengan cepat dan rasa sangat bertenaga sepanjang berpantang..Alhamdulillah…Selepas 2 minggu bersalin, saya mula mengambil Set Kurus Shaklee yang terdiri daripada Cinch Shake, Omega Guard, Lecithin serta Alfalfa. Saya mula mengamalkan Set Kurus Shaklee dengan konsisten dan dalam masa yang sama saya mengamalkan diet yang sihat.. Pantang larang semasa berpantang juga saya titik beratkan… Misi saya nak mencapai 75 kg pada hari raya, bulan Ogos 2013.

Selepas 3 bulan setengah mengamalkan Set Kurus Shaklee ni, berat saya dah mencecah 76kg…Penurunan sebanyak  17kg (sebelum bersalin 93kg) sepanjang 3 bulan adalah satu pencapaian yang sangat baik buat saya.. Mungkin bagi anda yang memang selim melim, akan rasa angka ni still lagi banyak…tapi bagi saya..syukur sangat-sangat… Dan saya adalah BF moms… Pengambilan set ni langsung tidak mengganggu proses penyusuan Ahmad Danial Haris (perlu pemantauan dan cara pengambilan yang spesifik serta beberapa tips diperlukan)…malah sangat-sangat mencukupi..Alhamdulillah… Saya tidak berdiet ketat seperti orang lain, dan masih makan nasi dan lauk-lauk lain yang seimbang… (Jika anda berminat nak cuba set ini, dan anda seorang ibu menyusu, saya akan guide anda dengan cara pengambilan yang betul supaya proses penyusuan anda tidak terganggu)…"

Bestkan baca kisah nurul pasal kurus. Mungkin tak semua boleh cepat kurus. Boleh start step by step nak turunkan berat badan. Macam saya ni, kena kurangkan ambil nasi sebab tu salah satu faktor yang boleh menurun berat badan. Kalau tak memang jenuh gak ber'workout' tapi keputusan tak ketara sangat. Bagi yang kurus dan senang turun berat badan, bersyukur la seadanya.. sebab nak kurus.. Bagi yang sangat susah nak turunkan berat badan, kena usaha lebih ye. Jangan mudah putus asa.. Jom la kita laksanakan misi nak KURUS ye.

Apa2 pun gaya hidup sihat perlu diteruskan untuk pasti kehidupan yang lebih sihat pada masa hadapan. Insyaallah
=======================================================================

Salam Sayang 
Mazlina Mohd Nazir (SID 854784)
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.













KESIHATAN ITU KEKAYAAN yang tak ternilai harganya..

Sila PM utk mendapatkan detail mengenai produk dan pelbagai tawaran HEBAT menanti anda::
Sila PM utk mendapatkan detail mengenai produk:
Mazlina Mohd Nazir
Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS/Wassap/Viber/Wechat - 0199517292
FB - http://www.facebook.com/pokoksena85
Fan Page - http://www.facebook.com/JomSinggah09



Your Shaklee Independent Distributor (ID - 854784)



Untuk Jawapan Segera -->> ISI FORM INI       
Serius buyer boleh msg https://www.facebook.com/messages/JomSinggah09



No comments:

Post a Comment

Sila komen ye..jangan malu-malu

JAWAPAN SEGERA

Name:
Email Address:
Pertanyaan mengenai produk @ harga

Form provided by Freedback.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM SINGGAH E-STORE