Ya Allah, sesungguhnya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikanny adalah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindunganMu.
Ya Allah, jika rezekiku masih di langit, turunkanlah, dan jika di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, permudahkanlah, jika haram, sucikanlah dan jika jauh, dekatkanlah.
Berkat waktu dhuha, kecantikan. keindahan, kekuatan, kekuasaanMu, limpahkan kepadaku segala yang Engkau telah limpahkan kepada hamba-hambaMu yang soleh.

**Terima Kasih Yee.. Dapatkan Pelbagai Diskaun Menarik di JOM SINGGAH

^^FANPAGE - JOM SINGGAH- TIP KESIHATAN PERCUMA^^

JOM SINGGAH on Facebook
ads ads ads ads ads ads ads ads ads

Untuk Sebarang Pertanyaan - ISI FORM NIE





Sunday, January 5, 2014

Ingin menjana 5 Angka Pendapatan Bersama Shaklee.. ??

Assalamualaikum dan selamat pagi semua. Ingat lagi masa memula join bisnes shaklee. Bukan apa sebab dah 2bulan guna produk shaklee untuk breastfeeding tapi tak join ahli rasa macam rugi je. Yakin dengan rezeki ALLAH, sale bulan pertama dapatlah dalam RM500 je dan bonus RM** je.. Dari 2angka, 3angka dan sekarang 4angka.. Alhamdulillah rezeki Allah yang melimpah ruah dengan shaklee ni. Dan masih berusaha ke arah 5angka lak ye. Apa yang best SHAKLEE nie.. join bukan sebab kena paksa, secara sukarela je. Team kami tak pernah wat head hunter untuk orang join tapi kebanyakkan join sukarela.. suka.. suka. Yang penting kita berkongsi kebaik produk shaklee dengan lebih ramai insan yang nak kesihatan terbaik.


MAKLUMAT INI KHAS UNTUK PENGGUNA SHAKLEE ANDA BOLEH MENAMBAH PENDAPATAN BERSAMA SHAKLEE

Bagaimana ya??

WAJIB mendaftar menjadi ahli Shaklee, maka anda akan mendapat kelebihan ini.

Mengapa kena mendaftar menjadi ahli?

1) Seumur hidup dapat membeli dengan harga ahli.

Pengambilan vitamin adalah perlu untuk optimumkan kesihatan anda. Salah faktor pengambilan vitamin adalah perlu kerana makanan sekarang tidak dapat dipastikan tahap kebersihan dan keselamatan yang optimum. Contoh, kita pun kan tahu, ayam yang kita makan dicucuk beberapa kali, untuk mengelakan selsema burung, kemudian di suntik lagi untuk cepat besar dan juga untuk dagingnya kenyal.
Jadi dengan mendaftar menjadi ahli, anda boleh membeli vitamin dengan harga jimat. Untuk pengetahuan anda semua, vitamin Shaklee adalah antara yang terendah di pasaran..

**KLIK UNTUK DAFTAR AHLI -->
KLIK SINI

2) CASH BACK/ BONUS
Makan vitamin dapat bonus, bukan best ke?? Vitamin adalah satu keperluan semua orang, dari kecil hingga ke dewasa dan orang-orang tua. Jadi anda akan sentiasa perlu untuk mendapatkan vitamin untuk memastikan nutrisi di dalam badan anda mencukupi. Sapa tak nak sihat kannnn

Dia bukan satu produk yang kita beli hari ini, bulan depan tak beli dah... Kereta pun perlu di maintain beberapa bulan sekali.. badan kita lebih2 lagi perlu. Betul tak...

Dengan menjadi ahli, kita boleh belikan vitamin untuk anak kita, mak ayah kita, adik beradik kita dan saudara-saudara kita.
Apabila kita sudah banyak membeli, jika point minimum sudah cukup, kita sudah layak untuk dapat bonusss!! Sapa yang kasi duit saja-saja tanpa tujuan, betulkan, paling kurang boleh beli untuk belanja dapur.
Kalau tak dapat ahli, tak dapat semua benefit ini, kann dah rugi..

**KLIK UNTUK DAFTAR AHLI -->
KLIK SINI

3) Sistem Shopping Online.
Sejak 1 Oktober 2013 Shaklee telah menggunakan sistem online 100%. Jadi amat mudah untuk semua orang untuk membeli vitamin yang mereka mahu. Tidak perlu menyusahkan orang lain dan lebih selesa untuk memilih apa yg kita mahu beli. Harga sebagai ahli pun siap tertera di skrin komputer.

Kita juga boleh melihat berapa point yang telah kita beli pada bulan tersebut. Jika mahu mendapat bonus/cash back kita boleh lihat berapa lagi UV yang diperlukan.

Di website http://www.shaklee.com.my/ ini juga, jika ada anak saudara kita mahu mendaftar dibawah kita, kita pun boleh daftarkan sendiri saja dengan mudah.

**KLIK UNTUK DAFTAR AHLI -->
KLIK SINI

4) Penghantaran diuruskan oleh Pihak Shaklee.

Ini paling seronok membeli barang dengan Shaklee. Urusan pos semua dilakukan oleh mereka. Barang boleh dipos ke rumah kita, dan juga boleh dipos kepada alamat yang kita tetapkan. Tak perlu dibeli barang, kemudian pergi ke pejabat pos dan pos kan... Mudah kan??

Paling seronok, sikit atau banyak kos pos adalah tetap iaitu RM10 untuk semenanjung dan RM20 untuk Sabah dan Sarawak. Kalau pembelian kita lebih RM800, kos pos adalah percuma.. huhuh baik sungguh Shaklee ni kannn.

Jika ada kawan kita yang jauh mahu membeli, mudah saja, tak payah nak hantar jauh2, semua di uruskan oleh Shaklee.

**KLIK UNTUK DAFTAR AHLI --> KLIK SINI

5) Tak perlu MODAL jika mahu berniaga.
Dengan mendaftar ahli sebanyak RM75, jika ada yang ingin berniaga, tidak perlu sudah untuk mengeluarkan modal. Jika ada pelanggan mahu membeli, mereka akan bank in duit yang perlu dibayar, kemudian kita sendiri akan gunakan duit tersebut dan memesan barang dari Shaklee secara online. Mudah kan??

Kita tidak perlu menyimpan stok langsung kalau nak di ikutkan, tapi biasanya untuk agen yang sudah lama, ada juga menyimpan stok kerana vitamin memang cepat habis dari HQ dan cawangan.

**KLIK UNTUK DAFTAR AHLI -->
KLIK SINI

*** Bagi yang ingin berniaga, pihak kami membimbing anda untuk serius untuk menambah pendapatan. Coaching dan pelatihan akan diberikan sehingga anda berjaya, yang penting ada kemahuan untuk berjaya.

kredit facebook.com/jomtambahsusu

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.







Sila PM utk mendapatkan detail mengenai produk:
Mazlina Mohd Nazir
Email - pokoksena85@yahoo.com
SMS/Wassap/Viber/Wechat - 0199517292
FB - http://www.facebook.com/pokoksena85
Fan Page - http://www.facebook.com/JomSinggah09
Your Shaklee Independent Distributor (ID - 854784)


Untuk Jawapan Segera -->> ISI FORM INI   

No comments:

Post a Comment

Sila komen ye..jangan malu-malu

JAWAPAN SEGERA

Name:
Email Address:
Pertanyaan mengenai produk @ harga

Form provided by Freedback.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOM SINGGAH E-STORE